Synes det er rart at kjøpssiden ikke er større
Frykten rår. Da gjelder det å ha skjulte.kjøpsordre
Oi, har folk begynt å bli skeptiske nå? Det liker jeg ikke.
Jeg kjøpte litt på 1,28 nå, bare 18750.
Ikke noe annet enn store nettosalg osv. Men jeg har grublet i det siste. Syns det var merkelig at kursen ikke brøyt 1.40 f.eks. Når Bagger nettokjøpte over 1 million aksjer samtidig som flere andre også forsøkte for 2. gang.
Så har jeg tvilt litt nå når den har sett svak ut.
Sist så ble jeg overbevist om at vi bryter ned når store eiere nettoselger på bunn av tradingrange. Men pga at nyheter kan dra kursen opp så turte jeg ikke å selge alt.
Sitter faktisk helt i ro, vurderer å øke. Ser ikke helt den store frykten. TVILER på at det ligger info ute som ikke alle har tilgang til. Tror folk glemmer at Funcom er best i klassen på dette nå. Er vel bare dager unna rettsaken starter som omhandler akkurat dette temaet. Tviler på Rui og gutta hadde turt å gjøre noe funky.
Men jeg kan jo ta feil. Så folk får følge magefølelsen.
lagt inn en liten kjopspost naa, det maa da bli litt liv med trailer og markedsforing denne uken…
Er jo ikke mye frykt her… dumpa over 2.5 mill aksjer og ingen stop-loss raid trigget.
Det er 2 aktører som har solgt noen millioner aksjer, hva grunn er vet ingen og det hjelper ikke spekulere selv om man blir nysgjerrig, inkludert meg selv.
Som jeg skrev på HO:
Kursen i spillselskaper drives av to parametre, forvetning og salg. Vi har ikke noe å basere forventninger på annet enn noen bilder fra figuerer og det som er fortalt. Anbefaler noen å se på posten tråden jeg laget i går, basert på nylig intervju med Bylos:
- Hide & Shriek er bekretet til Halloween.
- Conan Exiles er bekreftet å begynne markedsføring rett etter i november. I samme intervju er det flere aspkter ved spillet som er bekreftet vil komme.
NB! Hvor ble det av “sperreposten” på 1.30?
Tror bare det er en aktør som har solgt med 2 hus
Det kan tenkes, nå er vi på 1.30 igjen ASC kjøpte litt? Angrer?
Tror det dessverre fort kan vise seg at du solgte omtrent på bunn…
Tror 1 person tenkte at nå var det gevinst. Tror kjøperen(e) nå er er andre personer
Det er vel bare 1 som kjøpe og selger med ASC? For å dra det lenger så kanske en investor uten tilknytning emisjonsgjengen solgte da han er fornøyd med gevinst etter å ha kjøpt på 1 kroner uten å vite hva som kommer, mens ASC som nettopp kjøpte var med å gnir seg i henda over muligheten?
Tror jeg kursen kan stå høyere enn 1.30 før launch av Conan Exiles? Tja!?
På bunn kan det ikke ha vært siden jeg hadde snittkurs på aksjene mine på 0.91 tidligere. Nå er den 0.97 fordi jeg tidligere tradet ut litt på 1.37 og gikk inn igjen med samme på 1.23. Så god gevinst er det.
Så kan en se slik på det også. Jeg var maks lastet mens vi gikk fra 0.91 til 1.37. Jeg kjøpte faktisk for mye mer penger enn jeg pleier - på bunn Nå er jeg bare normalt lastet i Funcom med 75 000 aksjer.
Dagens bunn da vet du pedanten
Finnes mange aktive i aksjen som bruker ASC; blant annet en av de mest aktive traderene
Den er 1.27. Jeg skal ikke si foreløpig
Der kom ASC på banen
Tipper det er en trader vi har sett mye.
MSI plukker litt nå