Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Liten vits i å kritisere andre, denne gang @anon91440261 for å kjøpe/selge aksjer som vi personlig er bear/bull på. Han har en annen strategi med mere kortsiktige trades enn f.eks. meg som sitter blytungt stille. Det er ikke gitt hva som lønner seg mest.

2 Likes

Skal ikke si at vi ender i pluss i dag…

:wink:

Gevinst er gevinst, tror noen glemmer dette :=)

2 Likes

Hvem er det som kritiserer?

Kan det ikkje komme kursdrivande nyheter når som helst no da?
Det kan jo komme i kveld for den del.

Last opp:)

Rui Casai har kjøpt på 1.27. Det gjorde jeg også i dag (økte litt).

Og denne ser ut til å holde:

Vi får sannsynligvis noe gameplay rundt H&S denne uken, og fra CE uken etter Halloween. Jeg tror ikke at Funcom vil stå i flere titalls kroner, men jeg tror man kan tjene litt penger her likevel :slight_smile:

Skal bli vanskelig for ASC å komme inn igjen til samme pris!

1 Like

Når man spekulerer i dette så kan man tenke at det kan være litt “pokertaktikk” inne i bildet også. Aksjen går ned på bra volum men henter seg kjapt inn igjen, det viser styrke ikke sant?

Du ser på måten det handles på, kjøpene nå kommer sakte men sikkert litt etter litt, ASC tidligere i dag er kanske mer en type som kjører all in /og all out. Mer bajasshopping?

ASC kjøpernog kjøper, men folk virker ikke som de ønsker mest mulig for aksjene de selger…? Merkelig handelsmønstre nåmsynws jeg…

1 Like

Ble en ok avslutning på en spesiell handelsdag i Fun…

:slight_smile:

Nå mener jeg oppriktig at Funcom skal mye opp basert på både historikk og ikke minst 2 nye spill, hvor Conan Exiles for meg virker meget lovende, da jeg er en survivalist :wink: Når det er sagt, jeg synes måten @anon91440261 handler på er sunn, og ett salg på rund 1.30 er ikke krise basert på både gevinsten samt feelingen av at noe lugger og man i tillegg kanskje har noe mer enn man er komfortabel med.

2 Likes

Ikke gale det her :slight_smile:

1 Like

Det er veldig lett å trade seg bort på jakt etter ører så går plutselig kursen en krone.

3 Likes

Moro å lese panikken som rår bare aksjen går ned lusne 5% :wink: Vært underholdning å følge diskusjonen her inne og på Hegnar. Amatører! :stuck_out_tongue: haha, neida… *Kappa

2 Likes

Derfor må man kjøpe og selge litt over en periode, selv om man først antar en bunn ved første kjøp og topp når man selger. Vanskelig…

1 Like

Jeg bare oversetter den dårlige følelsen når det går ned til at jeg bør selge, men vet jo at det egentlig er motvilligheten til å erkjenne at jeg tok feil på ekstremt kort sikt og heller bare bør la markedet gå sin gang og vente på å få rett. :slight_smile: Lærte det for lenge siden, så nå blir det som vanlig å sitte til jeg er fornøyd

Alternativt nok misfornøyd? :slight_smile:

Asc gjorde det samme for en liten stund siden. Dumpet mye, kjøpte tilbake litt. Gjør det samme nå. Kommer det en 3.gang når noen gjør som den ene nonnen gjorde i dag? Legge ut en halv mill+ kjøpspost.

Storebrand har økt, skal ikke glemme det. Men totalt er inntrykket etter i dag, enda mer rammet av tvil enn i går.

Liker egentlig kursen om dagene, mye bedre, selv om det er litt kjedelig sett mot tidligere.
Er jo også langt flere aksjer å dele på, så rallyer som tidligere har vert, blir vel kanskje vannsklig.
Trur Funcom denne gang må overbevise før det skjer store ting med kursen

2 Likes

Hvis det er tilfelle, noe jeg faktisk håper, så vil vi nok måtte riste av oss disse som venter på en oppgang ala det som har vært 3x ganger tidligere :wink:

2 Likes