Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg tenker at ASC-salg er rester fra emisjonen, kanskje gevinstsikring før release av Hide and Shriek. Selv om man kanskje ikke bør ha de helt store forventningene, er det nok en del som har akkurat det. Eller i alle fall er det nok mange av oss som håper litt på at de kan gjøre litt penger på det.

Eller kanskje de måtte bruke pengene på noe annet? ASC handlet for 70 millioner i TGS i dag f.eks :slight_smile:

1 Like

Hvis jeg ikke tar helt feil er det mer enn 1 som handler gjennom ASC :wink:

2 Likes

Joda veit :slight_smile: Den der kommer hver gang er godt vant nå.

1 Like

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=411449

7 Likes

Bra pris egentlig, bør bli litt oppgang før det lønner seg å cashe inn dem ;D

3 Likes

Veldig bra, så får vi tro at det kommer en tid at det vil lønne seg å løse dei inn.
Kursen må vertfall opp før det skal lønne seg, bra signal

2 Likes

Jeg liker ikke at @anon91440261 er negativ og selger. Du har ofte rett i hvordan kursen utvikler seg, ihvertfall på kort sikt. Jeg har ofte tenkt at denne gangen tar du feil, og har blitt sittende selv, og fått med meg nedturen. Men jeg burde fulgt etter og solgt.

Denne gangen håper og tror jeg at du tar feil. Det er ikke bra at noen store selger seg ut, og det har vært lite fart i aksjen i det siste. Men jeg tror at det kommer gode nyheter fremover, og da tror jeg det blir litt mer fart.

Uansett, jeg har ikke planer om å selge. Jeg blir sittende til vi har sett mer av CE, og vurderer da når jeg selger. (jeg kjøpte mer i dag)

6 Likes

Trigger-Happy-People :smiley:

Tenkte på det samme når Morti solgte om jeg skulle selge litt, men jeg drøyer litt, må opp 2kr først.

2 Likes

Enhver som selger nå er kronidiot. Aksjen går til himmels hvilken som helst dag.

Mitt beskjedne syn på dette.

4 Likes

Pffft, selge…for tidlig for det.

Jeg tror grunnen til at Funcom slipper et av de første intervjuene i nettopp Tyskland, er at tyskerne er glade i survival-sjangeren. Faktisk er de nr. 2 etter USA når det gjelder f.eks. ARK:

Neppe tilfeldig, og et resultat av at Funcom med Bylos i spissen, denne gangen gjør god research i forkant av utgivelsen. Forhåpentligvis har de like god støtte for språk i CE som de har i Hide and Shriek.

Kilde:
https://arkservers.net/stats
http://www.alexa.com/siteinfo/playark.com

4 Likes

Hadde vell ikke tatt seg ut med kursdrivende nyheter før denne her ble børsmeldt?
Tenker vi starter bra på resten av uken i morgen… :smiley:

2 Likes

Helvete, 69 svar. Trodde alt var gått til h jeg nå. Morsom dag, glad jeg ikke har fulgt med :slight_smile:

2 Likes

Jeg så på i begynnelsen men lukket øynene når den var nede i 1.32. Pustet rolig, tenkte “støtten holder”. Og det gjorde den. Ikke noe tull nå og vipps, vi ser 1.57 (topp) av trendkanalen!

3 Likes

Bekreftet på Twitter at H&S trailer kommer i dag.

6 Likes

10 Likes

Litt skuffet over prisnivået de legger seg på, syns det er gitt vekk. Men det er vell kanskje planen, slik at de selger 10x The Park

Formålet med spillet er ikke først og fremst å tjene penger

3 Likes

200k solgte og vi er på The Park inntjening.
Nå er det flere markeder som potensielt tar del bla på bakgrunn av alle språk støttet.
Har kjøpt ett til meg selv og skal gi bort en i gave til en skvetten kompis. Så får vi se da om det “er no tess” ved lansering.

3 Likes

Er redd altfor mange investorer håper på at H&S blir big business :head_bandage: