Er nok en hel haug med investorer som har kjøpt H&S i dag. Ligger som #37 i norge (antar at den listen som heter topsellers er norge )
Noen som vet hvor mye latency det er på salgslisten? er den ikke oppdatert døgnlig?
Den oppdateres i sanntid tror jeg, men vet ikke hvor stor periode som regnes med
Blir oppdatert relativt ofte ja og H&S er #32 nå.
Garry listen oppdateres hver time
Finner den ikke på global top sellers, har du link?
Nei den ligger bare på topsellers
Hvilken liste? Noen som vet steamspy? mener det er en gang i uken?
Garry tools viser top 100 grafer samples per time fra steam. Steamspy oppdateres med nye tall hvert døgn, men basert på kontinuerlig sampling foregående tre døgn, derfor ikke mulig å bruke rundt lansering, fungerer heller ikke for preorder
Det er jeg veldig klar over. Det var heller ikke formålet med TP, men det var x2 så dyrt, var bare det jeg ville fram til
Jeg tror H&S sin mulighet er release halloween og at streamerne gir det litt oppmerksomhet i denne perioden. Det kan kanskje fungere. Streaming-tallene for TP var meget gode.
Synst det er helt unødvendig å legge frem at det skal kunne selges flere hundre tusen av spillet nå, det samsvarer ikke med the park som er spillet det kan måles mot, og det samsvarer heller ikke at Funcom skal tjene penger på det, med det som selskapet selv har meldt.
Funcom sine inntekter uteblir inntil det skapes en suksess, første sjangsen er CE i 2017, noe Anna blir bare tull.
Skulle det derimot slå guidingen fra selskapet, altså overgå interne mål, så blir det god stemning også før jul.
Link til stedet med div salgslister som det referes til her? Vil følge med littebitt.
De viktigste er
Eller steam direkte
Trailer ute.
Det så ut som noe man går lei av fort
Min tanke også
derav 40 kr price tag
Disse fler-spiller-spillene kan være vanskelig å bedømme med bare å se på video, payday2, DbD ser ikke noe særlig morsomme/spennende ut, men de spilles av mange. Tror som sagt streamerne sitter med nøkkelen her, synes de det er gøy og videreformidler det er det en mulighet for ok salg.