Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Takk, Holmes:)

1 Like

Tror fort dette blir en streamning hit. Kan være man blir lei fort, men tror prisen og morroa er lokkende.

1 Like

Så lenge de kjøper spillet er jeg fornøyd :slight_smile: Tror ikke det er planlagt noe DLC her…

1 Like

Virker ganske kult! Minner med og Spy VS Spy på Nintendo. Classic!

Vanskelig å vurdere ut fra en trailer men er nok en grunn til at prisen er lav.

2 Likes

Dette er vel noe som kan være gøy å prøve, spesielt rundt Halloween. Men jeg tror ikke det er noe folk kommer til å spille over lang tid. Men det er en morsom kuriositet. Og til 49 kr så går det jo av å prøve noe slikt.

Om Funcom klarer å gå i pluss på prosjektet så det det jo en suksess. Det er uansett CE som er det som kan dra inn penger av betydning.

Blir morsomt å prøve HS, og å følge med

4 Likes

Da er det oppe på Steamspy!

Funcom har tjent inn nok for å dekke pizzaen på launchkvelden ser det ut som iallefall ;D

2 Likes

kan være minus 500 spillere eller?

3 Likes

TIpper det er 500 testere, dvs ansatte / venner / familie.

var en økning på 50 igår, som jeg tipper er folk som har kjøpt det. Vi får jo se imorgen, om det er solgt noe idag ( steamspy teller antall installasjoner om jeg har forstått det riktig).

Tydelig referanse til Stranger Things i baade musikk og setting! En serie som er veldig populaer naa for tiden. dette kan fungere!

4 Likes

Jeg liker konseptet veldig godt. Sitte å skremme folk, dette kan bli en youtube hit! Tror det kommer til å overraske positivt mtp. salgstall!

3 Likes

Liten nedgang i dag så langt, men på lavt volum.
Så selv om kursen detter litt så står jo ikke folk akkurat i kø for å selge seg ned i Funcom.
Blir spennende å teste ut H&S og samtidig følge med på salgs tallet for den lille saken.

1 Like

http://www.funcom.com/news/watch_players_scare_each_other_senseless_in_funcoms_new_game_hide_and_shrie

Oslo, Norway – October 19th, 2016 – Funcom, the independent developer and publisher of PC and console games behind games such as ‘The Longest Journey’, ‘Age of Conan’, ‘The Park’, and ‘The Secret World’, announced today that its new game ‘Hide and Shriek’ will launch on Steam on October 25th, and as of today the game is available for pre-purchase through the Steam page.

9 Likes
1 Like

Ikke helt positiv, men ok.

I’ll give Hide and Shriek a try when it comes out next week. Probably just the one, followed by a shaky uninstall. I am weak

Jeg tolker den som om han tror det kommer til å bli for skummelt for ham (positivt) :slight_smile:

3 Likes

Funcom ser ut til å ha et samarbeid med promo/PR-selskapet Evolve. De har sin egen side på terminals.io.

Her er Funcoms side:

Funcom fortsetter med sin eminente research på hvordan de skal forbedre sine utgivelser og få “gratis” reklame.

7 Likes

Ser mer “moro” ut enn skummelt

De patchet TSW i dag. Der fikk de vist fram dette:

Sannynligvis en server restart/mainteinance kun for å få vist fram spillet. I alle fall blir det spekulert i det. Veldig bra :slight_smile:

4 Likes

9 Likes