OK. Men hvorfor selger du ikke da? Er jo bedre å enn å være bekymret over utviklingen? Jeg sitter i allefall helt rolig. Laster som sagt opp med mer om den faller for mye. Men den holdt seg bra i dag (og).
Men eg har da ikke sagt at eg er urolig, har eg det da ?
Litt lenger oppe i tråden, kan du lese at eg er komfortabel med hvordan kursen er og oppfører seg, og at eg venter at selskapet må lykkes før markedet priser Funcom veldig mye høyere.
Eg bare poengterer at eg ikke er enig med deg at nedsiden er begrenset, men eg er enig i at oppsiden er tilstede dersom dei lykkes.
Enkelt sagt, eg selger ikke nå, fordi eg venter å selge til en bedre pris, dersom det lar seg gjøre
Sett red dead redemption 2 trailer, sier ikke all verden enda men det blir neste års største etter FIFA 18 uavhengig av konsoll.
bla bla bla… all good in the hood! Chill and be cool
Men eg har da ikke sagt at eg er urolig, har eg det da ?
Litt lenger oppe i tråden, kan du lese at eg er komfortabel med hvordan kursen er og oppfører seg, og at eg venter at selskapet må lykkes før markedet priser Funcom veldig mye høyere.
Eg bare poengterer at eg ikke er enig med deg at nedsiden er begrenset, men eg er enig i at oppsiden er tilstede dersom dei lykkes.
Enkelt sagt, eg selger ikke nå, fordi eg venter å selge til en bedre pris, dersom det lar seg gjøre.
OK. Bare tolket ditt innlegg som at du var bekymret. Mye mulig Funcom ikke går like mye nå som før før launch men opp fra dagens nivå er jeg sikker på. Vi har nesten ikke sett noe av det de har laget for Conan enda.
Jeg har trua!
Venner
Faen altså… synker så dypt nå at når Conan-triggeren først starter så stiger vi fra 1,15 til 1,35… og det var det. Ikke funny!
Slapp av og pust med magen, ikke den store salgsvilligheten foreløpig
Aksjer går ikke i en rett linje hele tiden. Oh hvis vi nå husker tilbake til TSW var det to-tre store hendelser som fikk store kursbevegelser:
- Funcoms avtale med EA. Da kan det første store rykket.
- Forsida på PCGamer
Da kom enda et rykk.
3. Forventninger på bakgrunn av beta-tall, 1 og 2.
I mellomtiden kunne aksjen være litt død. Det var en stor-fisk som lurte på om TSW-planen hans slo feil. Han gikk blytungt inn da aksjen var nede for telling etter AoC-fiasko og satt stille lenge og ventet på TSW-hypen. Han hadde veldig lav inngang, man kunne kjøpe funcom for under cashbeholdninga en kort periode. Men han gav ikke opp og kunne selge et enormt antall aksjer på 16-24 sånn ca.
Er vel mest bekymret for at dette ser ut til å kunne gjenta seg:
Da gikk det rett ned etter launch av The Park 27/10, men jeg vil tro at Streamen i kveld vil vise så mye av H&S at det blir åpenbart allerede på mandag hvor veien går videre.
Nå har det vel ikke vært noen “Hype” av H&S heller, og med CE i pipelinjen…
Har et nedre mål om å kjøpe på 1.16 og 1.18
Og hvor mye cash håper du å tjene på det da?
Hadde du vært som Gordon som teller penger i stedet for prosent med enorme volum hadde jeg skjønt denne taktikken din bedre. Men det virker som om du er mer inne for kortsiktige trades og da kan det kanskje fungere.
Personlig satser jeg langt høyere i funcom.
S. 1.28
10%
K. 1.16
12%
S 1.30(=)
Så 22% håper jeg å tjene på dette… Og jeg tror det er like eller mer sannsynlig enn at kursen går 1.3 x 1.22= 1.58 ila kort tid, med forbehold om manglende nyheter rundt CE.
Nå gleder jeg meg til H&S, For meg virker det som den er totalt undervurdert .Der tror jeg mange tar feil… “håper” Spillet er i hvert fall ikke overvurdert…
Asså…Skulle ikke funcoms twitch-sending vært igang kl 8, eller har jeg misforstått noe?
å f… var sikker på at det bare var 1 time…
Flere som skal se?