Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Oftere enn det, vil tippe hvert 20. minutt ca. Nå plass #347, opp 23 plasser.

1 Like

Noen som tror spillet kommer inn på topp 10 på global lista? Husk at den beregnes etter omsetning. :slight_smile:

Tja kanskje et kort øyeblikk rundt halloween. Dette er fullstendig avhengig av at streamerne reklamerer positivt for spillet tror jeg. Det er såpass billig at det kan bli plukket opp for en billig penge og multiplayer (1 vs 1) er også et stort pluss ift TP. Vi får se. Krysser fingrene.

2 Likes

Selger de mye kommer det garantert mere maps, mere masker og lag vs lag evt 1v1v1v1v1

1 Like

TP lå bedre an på topplistene ved preorder

Slik så det ut ved/etter lansering

2 Likes

med tanke på at spillet ikker er lansert og startet reklamen for 2 dager siden (streamers) så er det vel litt tidlig å slakte salgstallene? :wink:

1 Like

TP solgte bedre i preorder enn h&s, men det kan så klart forandre seg.

Tp hadde vel også faktisk marketing før preorder kom, og det hadde Buy 2 win items for TSW. Som ga megafordel.

1 Like

The park var et spill som var rettet mot TSW-spillere og hentet nok mye der. H&S stor på egne ben, så ikke så rart det ikke har tatt av etter litt mer enn en dag i media.

There will also be leaderboards live when the game launched next week.

312 plass på steam nå, går oppover :smiley:

141k vies 15,6k likes.

2 Likes

258 plass nå…

2 Likes

Interessant å følge dere gamere. Holmes er litt edruelig og holder igjen mens flesteparten begynner å få trua :grinning:
Så en i går, synes det så ut som dem hadde det gøy, fikk lyst til å prøve selv!

Lykke til med en spennende uke.

6 Likes

212- Plass ila natten… :blush:

Lenge siden vi har sett så pene tall på noe fra Funcom :smiley:

8 Likes

Kjøpte spillet i går pga. det ser morsomt ut og fordi jeg vil støtte utviklingen av TSW. Det tror jeg det er flere TSW-spillere som vil gjøre.

3 Likes

Har selv kjøpt H&S, én til meg selv og én i gave til kona. Det blir gøy! :ghost:

2 Likes

Når spillet er ute blir dette en streaming hit. Tror dette blir bra!

1 Like

Ja vi passerer snart views vs gameplay traileren av CE på 24 timer :open_mouth: Kan Funcom denne gangen ha laget ett produkt det selges rått av ved slipp? Kan dette bli en vekker for Funcom at store produksjoner kanskje ikke er like lønnsomt som små produksjoner som blir sesongbaserte ? Cost/profit må jo bli enorm med stor salg av H&S ?

2 Likes

ja på store.steampowered.com

1 Like

Her finner du listen @MK1.
http://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers&page=10&os=win