Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Denne listen går på salg?

Falt ned til plass 250. Kan være amerikanerne sover?

@Malvin ja omsetningsbasert.

1 Like

Halloween er amerikansk greie i hovedsak. Men håper at vi hopper opp til topp 100 innen i morgen.

1.34 og 1.5m første 30min :trophy:

Kjekt med litt optimisme, men eg tror det kan være lurt å holde seg noe edruelig iht salgsinntekter, basert på erfaringene fra TP.
Håper jo at det kan overraske

7 Likes

Den går rimelig sikkert på omsetning.

Enig, men H&S har noen fordeler som TP ikke hadde.

1. Liten vits i å spille spillet selv etter å ha sett andre gjøre det. H&S er 1 vs 1 og hver kamp er forskjellig. Dermed hvis man liker det man ser er det mere sannsynlig enn før at man kjøper spillet.
  2. TP fikk kritikk for prisen, dette har funcom lyttet til med H&S. Prisen får godkjent så langt.
5 Likes

Lager noen en tråd for å følge salg osv så slipper vi ha alt i Funcom tråden :wink:
Samle de største streamerne som vi kan følge med på views osv.

1 Like

Veldig lovende at H&S ser ut til å få så mye interesse. Egentlig ganske genialt at H&S har så lav pris for da blir det aktuelt for mange og Funcom får mange kunder som er veldig verdifullt for Funcom når de nå også skal slippe nytt spill i januar. Bylos nevnte jo i streamen at det blir tie in til Conan Exiles fra H&S etterhvert.

Dette er videoen fra Ohmwrecker, han H2ODelirious spiller mot.

75k views, 6,4k likes

Ohmwrecker / Maskedgamer For 8 timer siden
What’s up guys! Delirious and I found a new game called Hide & Shriek, it’s pretty interesting because while playing you can’t actually see each other! The only way to find out if you’re near the other player while you race to get the most points is to listen, set traps, and watch out for anyone getting too confident by running or transporting an orb. It’s a lot of fun, and if you want more I have enough footage for another video! Be sure to show some love by leaving a comment, and hitting that like button! :smiley:

Basert på responsen i kommentarfeltet ser det rimelig sikkert ut at det kommer en til video!

5 Likes

Da har det blitt en ørliten rekyl på kursen. Ser ut som den stabiliserer seg rundt der den ligger nå, salgsposten på 1,35 fungerer litt som en sperre mot videre oppgang akkurat nå. Sluttkurs ligger an til å bli 1,33-1,35 i dag, og det er i hvertfall et steg i riktig retning fra den ekle følelsen i forrige uke.

Dette er det mest sunne alternativet, jeg er redd det må kraftig skyts for å gå 100% eller mer før lansering. Selger H&S 500k enheter og CE ser råbra ut så kanskje?

Party Panic (early access game) video fra H2ODelirious 17. oktober

Antall views 916,826
Likes 29,176 vs 374 dislikes

Spillere på steam

3 Likes

Har spillet blitt lansert ennå? The Shriek har ikke blitt lansert ennå, og da vil også trafikken være 0 fordi spillet er ikke åpnet. Du bør vente til Onsdag tror jeg før denne dommedagen blir relevant :slight_smile:

1 Like

Står vel i posten til @holmes at spillet er i early access…

1 Like

Det var bare eksempel på et annet spill som går å kjøpe og hadde fått mange views og likes men ikke så mange spillere, det er ingen automatikk i at de som ser videoene konverteres til kunder.

4 Likes

Det som uansett er fordel til H&S er at det er billig. Jeg tror derfor at terskelen for å kjøpe etter å ha sett en bra stream er lavere enn om det hadde vært et dyrere spill.

4 Likes

Jeg spør fortsatt er “Party Panic” åpnet og lansert?

@Stjernegris : Jeg svarte deg et par poster opp. Spillet er i early access

1 Like

så “Party Panic” er ikke lansert?