Pareto har slik det kan se ut fra tidligere mønster gjort flere slike trades i aksjen, ser ut som at de kjøper en del i dag. Om vi skal opp mot 1,60 - usikkert, men rent teknisk så hadde et endelig farvel med motstand 1,40 vært bra…
Kronn denne gangen er det snakk om et multiplayer-spill med gjenspillbarhet. Man spiller ikke bare gjennom det og leverer det tilbake som noen gjorde med TP.
Tilbakemeldingene så langt er veldig gode, så jeg tror spillet kan holde seg på listene over lengre tid.
Er faktisk overrasket over det svært positive inntrykket av spillet så langt. Ser ut som Funcom kan dette her.
Ja skal man gjøre en trade og er egentlig positiv til caset så skal man max selge 50% i tilfelle man tar feil.
Den bekreftelsen kommer nok på Q3 rapporten.
Det finnes vel ikke makan av Funcom sine spill av så gode tilbakemeldinger. Har nesten ikke sett en dårlig kommentar. Contra andre steder. Som failcom , fuckcom o.s.v…
En viktig detalj der ja, som eg kan ha " oversett "
Utsettelse? De bekreftet jo i sist intervju at alt var i rute, at de nå fokuserte på hvor mye innhold de skulle ha med til EA.
I Funcom og enhver spill-aksje kan du aldri utelukke utsettelser. Hvis det blir en ny utsettelse kommer den nok til å bli av mindre varighet 1 til 2 mnd. Men jeg vet selvfølgelig ikke at det blir utsatt enda en gang, men jeg utelukker det ikke. Innside-kjøp tyder ikke på utsettelse.
Noen som har oversikt over plassering nå?
Jeg kikket på steam nå men fant det ikke. Men så er jeg heller ingen ekspert:)
Nr. 87 på global nå.
Plassering oppdateres 2-4 ganger pr time.
Hvilken side bruker du?
Jeg ser på denne: http://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=4
Her ligger H&S på 94. Hvilke lister ser dere andre på?
Salget avsluttes om 15min, men tipper dette forlenges med tanke på labert salg
Samme som Hopeful over. Ser listen har oppdatert seg nå.
Det tror jeg ikke kommer til å skje, dette spillet vil få en duplikasjons effekt…
Labert salg ? Hva mener du ?
Ikke opp på topp 50 under hele salget/ preorder perioden