Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

75! plass!

1 Like

Ser ut til å få mest positive reviews på steam

4 Likes

Kun 2 negative reviews, og den ene ser ut til å være en brukerfeil.

Edit:
Den er rettet opp i etter at Funcom har hjulpet brukeren ser det ut som. Men nå er det en som stemmer negativt som ikke har spilt spillet, men bare kjøpte det for TSW-tilleggene :slight_smile:

Vi har litt å strekke oss etter,TP har vell nesten 1700 reviews :smiley:

Sikkert Onns…

1 Like

De fikk mange reviews fra TSW-forumet, som ble oppfordret til å gi sin stemme. Se heller i forhold til eksempel Killing Room, som har en peak på 263 (i dag) og har 268 reviews i løpet av 5 dager ute.

Tror du han har kjøpt spillet?

Replayability

6 Likes

Det kom et open-world survival i dag også. Kan være interessant å følge på samme tid. Koster det dobbelte av Hide and Shriek, har 12 reviews og 116 in-game, men ligger foran på topplisten
(siden det er dyrere).
http://store.steampowered.com/app/418030/#

Ser ikke så verst ut, kan bli en konkurrent til CE? Dessverre for dem har de ikke Funcom-skillz når de skal promotere det :wink:

Du vet hva jeg mener. Det er dyrere og derfor trenger de ikke selge like mye. Var bare for å ha et eksempel gidder ikke kverulere rundt ordbruken.

Dont feed the troll, han har kastet åte ut hele kvelden, gjør som alle andre ignorer han.

4 Likes

Jeg skjønner ikke en døyt av hva onns sier? Kanskje bare meg?

3 Likes

200

4 Likes

Vi hadde en diskusjon på om vi kalrte å nå 250 denne uken, ser ut som vi får det ikveld!

2 Likes

Funcom har lagt til plassholdere for MAC og Linux på SteamID. Mulig det kommer hvis det gjør det bra nok på Windows.

2 Likes

Vil 200 aktive brukere si noe om hvor mange som har kjøpt? Kan jo være 500 som kjøpte? Hvor mange kjøpte The Park?

ca 50k kjøpte the park, 550 samtidig inne der.

Killing Room har 8K brukere på Steamspy, og har vært ute 5 dager. (2K salg pr dag?), med peaker på 240 pr. dag, med unntak av første dagen, hvor det hadde en peak på ca 170. Koster egentlig 70kr, men de har kjørt en rabatt på 40% siden release (tror jeg), så dermed ligger de tett opp mot prisen til Hide and Shriek. De som spiller det spiller ca 1. time, som jeg tror er ganske nært opp mot H&S det også.
http://steamcharts.com/app/407560

Kanskje kan vi gange opp peak pr. dag med 7-8 for å finne salg? 200X7 = 1400.

1 Like