Kverulering ved enhver anledning er ikke det samme som å være negativ. Jeg er mot narkotika men hvis noen trenger en joint for og roe nervene så er det greit for meg. Det finnes unntak til regelen.
Kan se ut som peak i dag ble 200
Den er stigende igjen nå etter å ha vært nedgående, USa sin prime time er ikke før om et par timer
209 nå
Har sett noen av de som har streamet, og saken er den…at det er morsomt å se på. Det er faktisk morsomt å se på en person spille mot en annen, og da har man på en måte funnet noe som funker, og kan bygge seg oppover. Faktisk kan det være morsomt selv for de som ikke spiller. Nyskapende er det også, jeg er imponert over Funcom her.
Spillet sliter med å få noe særlig moment. Det er vel neppe sannsynlig at det får det når det ikke klarer å få det på lanseringsdagen når endel middelsstore streamere streamer spillet.
Sammenligning av Soma (300k solgte til PC + noe tilsvarende til konsoll) og Hide and Shriek siste 7 dager. Spillet må bryte godt gjennom kurven til Soma lansert for over et år siden for at det skal skje noe av betydning i salgstallene på Steam. Hittil selger det ikke i nærheten av The Park engang.
https://www.google.com/trends/explore?date=now%207-d&q=hide%20and%20shriek,%2Fm%2F0y6cg_2
Soma i rødt, H&S i blått.
Endelig en litt større fisk. Nesten 2 mill abo,
Motparten i den videoen har 7 millioner subs!
we like… Nice…
Tenker de større kommer nærmere halloween
Plass 35 om jeg teller det riktig nå.
Ikke gale det, når det side 1 så vil det jo gi spillet mer oppmerksomhet av de som bare er inne og ser på topplisten.
har du link ?
Serr, hadde ikke trodd de skulle få det ut på så store kanaler som Crainer/Ssundee. De promoterer veldig skjeldent noe som helst og har snitt på 200k/1,5M visninger per video. Er imponert over Funcom nå. Nå får vi se hvor effektive youtube-videoer er for å generere salg, og om det fungerer like bra som vi har sett tidligere vil jeg tro at 20k solgte kommer før Halloween.
Ble noe feil med forrige post, skreiv da vitterlig ikke 1.plass, skulle stå 35.
Hva mener du ? Hvor ser du det ?
Du har på Top sellers og ikke global sellers
Det passe veldig inn i tiden. Folk er hjemme og det har blitt mørkere ute… i statene og Brasil.
69 Global… hadde vært gøy og komt til 50 og under
Numbers represent search interest relative to the highest point on the chart for the given region and time. A value of 100 is the peak popularity for the term. A value of 50 means that the term is half as popular.
Så det nr indikerer at HS er 2x så populær enn Soma, i den perioden på 7 dager. Ikke antall søk
Godt å vite ^^
67 global…