66 global nå vi klatrer
Du har huket av for windows og ikke “all games”… den er på 75 plass når du skrev det innlegget.
Stemmer det 65 Nå
Hvorfor mener du at vi skal ta med den liste der ikke Hide and shriek selger?, De selger på Windows har jeg forstått. Funcom vurderer som Koe her nevner om spillet blir populært nok og innplementere de andre plattformene som Mac og Linux. Det viktigeste er se ann trenden mener jeg da 65 nå
Fordi global-lista som inkluderer absolutt alle spill er “hovedlisten”… det er forskjell på å være på 75 plass på den enn på 75 plass på windowslista.
Ja det er helt rett det. Men jeg bruker windowslisten fordi det er der H%S selger, Så slipper vi å ha det så komplisert. Kan da ikke være den store forskjellen, Men det hadde vært gøy å vite for senere om spillet selger bra, hvor stort marked det er for de to andre contra Windows,
Globall Windows 62
Det er veldig gøy å se på googel trends… Der det tar helt av i Brasil… nøyktig rundt klokken 6 Da går solen ned der og Usa kommer nå Trenden er opp og den er økende
Nå kom den 61 Global W–60-59-57
#54 på all game lista nå klokka 0515
Du tar morgenvakten😀
Skjønner ikke hvorfor skriften blir så jævla svær men…
Sikkert fordi det begynner å bli store tall For Funcom
Ligger på 63.plass nå, Global sellers, all games. Det er vel greit det, så får vi se hvor mye det går tilbake før ettermiddagen kommer igjen Hvilken side vil være best å følge salget av H&S? Er det noe sider som viser antall salg av spillet?
Endelig duppa den under 50!
Ser at noen maser om hvilken liste som gjelder. Med tanke på at spillet kun er lansert for windows er det naturlige å bruke global top sellers windows. Dette er listen vi har brukt hele tiden. Nå ser det ut som det kan komme mac/linux variant og da vil det jo være naturlig å bruke listen som inkluderer disse også.
Skjønner ikke helt hvorfor enkelte trangsynte skal kverrulere sånn på det.
Ser at 218 enda er topp for simultane spillere, Samt at Steamspy har begynt å bevege på seg.
Jeg tror vi også kommer til å se en liten boost i The Secret World denne høsten, siden Hide and Shriek baserer seg på TSW. Har også lagt merke til at flere av de som streamet H&S igår snakket samtidig om TSW og gjorde seerne interesserte i det spillet også. Spennende tider vi er i møte nå.
Meg du mener er en trangsynt kverulant?
Om en artisk slipper det neste albumet sitt kun på vinyl… syns du det gir et rett bilde ift salg om man sjekker top100 vinyl-listen? Rett bilde får man av å sjekke top100 albumlisten hvor alt av salg registreres fra streaming, cd, vinyl bla,bla… Da kan man se hvordan salget ligger ift andre album.
Hei
Absolutt ikke deg
Er en annen person i tråden, han vet nok utmerket godt hvem han er selv.
Spilte spillet litt i går kveld. 4 matcher. Tapte 3 og vant den siste. Dette er faktisk litt interessant. Spillet har en dybde som du ikke ser med en gang. Spille uten å lage en eneste lyd og vente på å shrieke mostanderen 3 ganger eller samle så mange orbs/runes som du bare klarer eller en mellomting av de to. Litt flere områder kunne ønskes. Jeg likte det. Skal definitivt prøve det igjen. Spilte bare public matcher og det gikk veldig fort å komme i gang med et spill.
EDIT:
Kunne ogå ønske støtte for flere enn bare to samtidig. Det er ingenting i veien for rent spill-mekanisk å slenge på noen spillere til.