Prøv å spill det med noen du kjenner hvor man har audio med vedkommende man spiller mot, blir faktisk litt mer morsomt da.
Patches fortløpende, godt jobbet.
Patch 1.051 is now live!
Please make sure you update your client so you get the latest fixes!
- Reduced ‘Scry’ duration to 15 seconds (from 30 seconds)
- Reduced ‘It Follows’ duration to 20 seconds (from 30 seconds)
- Adjusted default quality settings to increase performance on lower end machines
- Various localization fixes
- Credits will now stop playing when a match starts
- Fixed a rare bug which could cause you to hold 2 orbs at onc
There is an issue with private matches that allow players from 2 different versions to still play each other. If you notice anything above not working it is probably due to your friend having the wrong install. Tell them to update!
Var vel bundle salg av Halloween spill i disse tider som inkluderte TP, pluss at sikkert mange gamle spillere kan ta seg en ny tur i anledningen av sesongen.
Kan også være markedsføring på tvers av Funcom mellom spillene sine når de først lanserer et nytt spill. Kostnadseffektivt i alle fall!
Det er ikke akkurat en voldsom populasjon (the park)
Lukter ikke akkurat brent av en økning fra 7 til 15 spillere nei,
Dette er en fin test for funcom og for aksjonærene. Verktøyene til å logge spillere er blitt mye bedre enn det var med TSW og AoC. Dårlige/Gode tall vil meget raskt bli tatt opp av markedet og vi vil få en riktigere prising mye raskere enn tidligere. Det er gode nyheter i mine øyne. For TSW så skjulte Funcom altfor lenge hvor dårlig det gikk, dette er umulig nå.
Med tanke på at CE markedsføringen skal i gang snart og at Funcom allerede har imponert meg litt med hva de har gjort med “et spill som ikke forventes å ha store inntekter” blir jeg spent på hva de kommer til å gjøre med CE fram mot release. Vet at Q3 er rett rundt hjørnet, og selv om det historisk sett er en god tid for å posisjonere seg tror jeg vi kan få overraskelser rundt CE og salgstall fra H&S som kan føre til en høyere kurs. Så jeg velger å posisjonere meg nå i stedet.
Noen tanker om tiden framover med Q3 og CE markedsføring?
Det blir røde tall som vanlig, TSW er viktigst for inntektene og TSW har fått lite nytt innhold i det siste pga. utviklingen av H&S (og CE). Dette kan man tydelig se her f.eks.:utviklingen i antall samtidige spillere har flatet ut, dessverre på et lavt nivå. Det er forventet at TSW-inntektene vil falle.
http://steamcharts.com/app/215280#6m
Så røde tall tror jeg ikke påvirker aksjen noe særlig negativt, nå er fokus rettet mot CE og CE-nyheter. Joel Bylos sa at snart vil man begynne med streaming av CE-nyheter på samme måte som man streamer jevnlig TSW. Hvis alt er ok med utvikling av CE og ikke flere utsettelser tror jeg mange vil posisjonere seg for release av CE. Hvis det skulle komme en utsettelse er dette etter mitt syn den beste kjøpsanledning du kan få i alle spill-aksjer, men det blir sikkert litt ekstra volatilt i noen dager pga. det.
Personlig sitter jeg tungt i funcom, men ikke så tungt at jeg ikke kan kjøpe mer hvis anledningen byr seg.
Ja, litt kjedelig at den norske børsdagen er i perioden hvor det er minst folk som spiller i verden. Så vi får bare se peaks utenfor børsdagen så lenge spillerne er i USA og Europa.
Jeg er spent på Kina og Japan, og der bør vi kunne se at det beveger seg om en 3-4 timer. Da er vel klokka en 19-20 der borte.
Hvis man fra begynnelsen av bruker liste med Tagen Windows PÅ så ser man trend opp eller ned, da er det irrelevant om man skal fjerne det eller ikke så lenge man bruker den hver gang. Faktiske tall kommer om noen dager, da med avvik. Ellers er jeg enig at komplett liste blir mest riktig som du sier.
Ser man på mobilspill så sorterer man på Android eller iOS. Ikke på begge. Hva hvis konsoller kom på Steam? Skulle man tatt med det også?
Bare Windows mener jeg blir det mest korrekte.
Det går an
Skal viruset Hide and shriek begynne og spre seg i Europa og?, Dette er den største til nå.
Nå 77. plass på global topsellers
Edit: Er endel høyere enn i går på denne tiden om jeg husker rett så lovende det!
Bra det foreløpigt, Hvor var vi i går ? Høyere bunner og høyere topper, samme gjelder googel trends.