Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

I går lå vi et godt stykke under 100 mener jeg

2 Likes

Det er bedre enn samme tid igår, var først utpå kvelden at vi gikk under 100.

Edit : liggger på 74 plass nå.

Husker ikke nøyaktig når vi kom under 100 igår, men det var utpå kvelden etter at jeg kom hjem fra jobb.

Dette ser uansett bra ut.

Kl 19:23 gikk den fra #103 til #93 i går.

1 Like

Så da ligger vi godt forran skjemaet, tøft! :smiley:

1 Like

Forsatt 74 plass her. Hold deg til Starbreeze tråden din heller.

Rettelse 70! Plass :smiley:

4 Likes

Begynner og bli rimelig lei på hvem som har rett på plassering og hvorfor den andre tar feil!?
Går det Ann og lage en egen tråd om “jeg tar med Windows , du tar feil” så kan det diskuteres der? Det eneste jeg bryr meg om er at der er en oppadgående trend og at publikum liker H&S!

3 Likes

Man kan jo vurdere å bruke @gordon sin metode for å korrigere listen. DVS , man fjerner alle som er over deg som ligger på salg med større prosentsats. Av og til gjør dette underverker for listeplasseringen…

4 Likes

Litt opp

1 Like

Flere som spiller H&S enn TSW

4 Likes

er vel pga av denne :

https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?97704-October-26-2016

4 Likes

Blir vel litt meget, tror det er mer korrekt å bruke windows listen. Man kunne sikkert argumentert for å bruke listen som inneholder linux og mac også, men nå har man jo brukt windows listen hele tiden og sammenlignignsgrunnlaget blir jo bedre når man holder seg til samme.

Bare så det er sagt… Jeg mente det ikke seriøst :smiley:

EDIT: Er uansett enig med deg i at når man gjør sammenligninger med tidligere spill så er det greit å bruke samme liste.

1 Like

Hvis du har lyst å sammenligne med listen fra garry.tv: http://tools.garry.tv/steamchart/?show=480430&range=7 så må du nesten bruke den helt ufiltrerte listen. Det er bare tull å filtrere på noe som helst, det vil bare vise bedre tall en sammenligningsgrunnlaget.

3 Likes

Jeg har ikke brukt noen lister fra garry.tv :wink:

1 Like

63 plass!

Noen som tørr å tippe topplassering idag? igår var vi nede på 40 tallet.

Litt bakvendt å si “ned” på en god plassering, men det er kanskje riktig?

I såfall: Tror dere på atl i dag?

2 Likes