Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg tipper #34 ift. “vårt” sammenligningsgrunnlag :wink:

Dette er vel god reklame for Hide and Shriek? :slight_smile:

1 Like

Er ikke alle som er like keen på at toget skal kjøre fra perrongen enda.

Spillet rankes nå som “very positive” (90%) opp fra positive trolig på grunn av flere reviews.

Hele 52 reviews :slight_smile:

5 Likes

4 Likes

ATL på steam global idag, samtidig som vi får ATH på antalll spillere ;D

Jeg gir H&S karakter 6+/10:

H&S er et “ganske interessant” og “faktisk morsomt” halloween spill - men får ikke toppkarakter siden jeg tror nyhetens sjarm går over og hverdagen atter igjen inntreffer etter mye halloween moro og dalende interesse fra streamere. Likevel helt klart godkjent levert fra Funcom.

2 Likes

156 stk i spillet, 6,5 timer før gårsdagens peak.

@holmes når det gjelder dalende interesse tipper jeg de prøver å løse dette med blant annet DLC. det er jo allerede en DLC-pakke på steamid. Flere som spiller det har jo også langt på vei antydet at det har god gjenspillingsverdi.

Har du prøvd spillet?

5 Likes

Jeg lukter litt suksess her nå. Kanskje småspillene heretter bør bli multiplayer? Spillerne spiller lengre og funcom har mye kompetanse på flerspiller spill.

3 Likes

Jaggu… :slight_smile:

Grei størrelse på fyren, 33m total views på Twitch…

:smiley:

1 Like

Det er bra H&S fungerer som et virus, Et frø plantet i Asia er good news

1 Like

Min hovedteori er at dette er et “morsomt halloween spill”, eier ikke selv spillet. Kan så klart ta feil og at interessen vil vokse og bestå, men det er det jeg tror hittil.

Onns, jeg driter i hvilken liste du bruker, VI bruker listen som vi har sammenlignet med hele tiden, det er med Windows. Ferdig snakka!

3 Likes

Det der er jo fantastisk bra! :slight_smile: Har du link?

Her har du hele oversikten, lettere å følge med :slight_smile:
Twitch,- Hide and Shriek

2 Likes

Han har dog problemer med å få igang spillet ser det ut til…

2 Likes

Ser ut som han har det gøy :slight_smile:

2 Likes

Funker fint nå, 5000 som ser på :smiley:

5 Likes