Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Noen av formuleringene over er lånt fra et annet forum :slight_smile:

7 Likes

Jeg så det samme. Han nevnte deg spesielt i går i del 1 av tråden hans. Han har et grudge mot de fleste her nå.

2 Likes

Mtp Conan rett rundt hjørnet, så må man ha litt kapital tilgjengelig hvis det skulle komme en dupp ifbm rapport og rettsak. Det er en god kjøpsmulighet historisk sett. Det som blir mest interessant er vel hvor mye cash de har og har brukt?

Øker litt på spillere nå

Er du Teabagger??

2 Likes

Hehe nei

Den aller største andelen er det «Drømmefall kapitler»-studioet Red Thread som får. De får to millioner kroner for å utvikle det de kaller for et polar punk-rollespill, som har handling på et postapokalyptisk Svalbard.

  • Overlev en brutal og storslått spillverden ved å jakte, utforske og bygge — sammen med din pelskledde følgesvenn, heter det i beskrivelsen.

http://www.pressfire.no/mobile/page/11327

1 Like

Oops logget inn på feil konto

6 Likes

@Gordon?

Tydligvis ikke :stuck_out_tongue:

Hadde faktisk satt pris på mindre av hegnar-forumet på tekinvestor-forumet. Det er en grunn til at jeg ikke har giddet å lese en eneste Funcom-tråd der. :smiley:

5 Likes

Drittpakke i e24 i morgen kanskje som jeg lenge har spekulert i ville komme ifbm rettssaken?

2 Likes

Hvilken plass er den på nå ?

Frodoen

The Secret World GRILL stream HYPE

https://www.twitch.tv/pumpkinberry

1 Like

1 Like

Takk Holmes :slight_smile:

1 Like

…og Funcom er visst selv på plass i streamen :wink: :wink:

Despite being themed around a holiday, Hide and Shriek is surprisingly fun and offers some amusing layers. Jump scares and shock horror aside, it’s really the runes that make this game much more fun than it first appears. They add various depths of strategy to the game to make it sort of like a weird game of Halloween cat and mouse. That said, the shrieks most definitely do their job. We can probably deal without having a cheap Hillary or Trump mask screaming at us, but then again, it didn’t stop us from amusement when we managed to catch our opponent with our personal shriek scare. Hide and Shriek is limited in its scope, but that tunnel vision focus on what it wants to accomplish might just be what makes it worth playing.

7,5/10

8 Likes

massively

2 Likes

Ny video fra H2ODelirious og Ohmwrecker:

1 Like

H2O har vell ikke kommet med sin enda? Han har jo x8 så mamge subs :slight_smile:

Men det har ikke sååå mye å si så lenge det er Part two… Det er omtrent de samme følgerene.

Vi trenger nye store Streamere som dekker resten av Usa…

Bra lagd da :slight_smile:

Jo? Han viser jo da for sine 8millioner venner at dette faktisk er noe han bruker tid på, som igjen fører til at de som var usikker i starten, åpner pengepungen og slenger 40kr på bordet for å være med på morroa.

Sånn tenker i hvertfall jeg om den saken!

1 Like

Joda… Er enig i det… Og de presenterer spillet på en god måte. Bare savner en del andre…