Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

En ting som er veldig spennende med den lista er at CE har en veldig kjent IP som ingen av de andre har. Potensialet er altså opp mot 4-5mill solgte og Conan IP førte til 700 000 salg første dagen i 2008 om ikke jeg husker feil. Dette blir veldig spennende i hvertfall og tror nok mange skal ta plass før jul i år : )

Participants;

Stig Roar Myrseth

4 Likes

Kommer til PS4 også når de har fullført spillet for PS4 har ikke muligheten for “early access”

1 Like

De forventer ingen utsettelser, de er i rute med CE

edit: ingen planer for å hente penger

edit2: ingen planer for mer utvikling av Hide & Shriek. De har fått svar på det de ville og er fornøyd med resultatet, sa tidligere at de testet ut noe som skal brukes i CE, blant annet mange språk.

Edit3: Nevnte i stad at de “ramper up” aktivitet mtp markedsføring for CE nå, lage oppmerksomhet for spillet, gjøre spillerne gira på spillet fremover nå.

6 Likes

Nordnet er nede, noen som har RT?

rt. 1,26

1 Like

Rt er 1,26

1 Like

Håper de revurderer videre utvikling av H&S om den trender videre oppover som nå! Noe annet enn å smi mens jernet er varmt her blir jo bare for dumt!

1 Like

Det handler vel om hvor mye de må jobbe for potensiel inntekt. Nå holder de på å lage eplepai (CE) og har allerede smakt på eplene (H&S), de var gode og de trenger ikke smake på nytt for å vite at eplepaien blir god.

2 Likes

De utvider muligens til neste Halloween da. Høres ut som de har mye spennende på gang…

1 Like

Du var jo sikker på at de allerede hadde laget flere maps++ :wink:

1 Like

Ligger som #232 på steam nå etter salget så tyder ikke på at den trender videre oppover…

1 Like

Har aldri jeg sagt at jeg var sikker. Sa at de har noe å bygge videre på

Det trodde jeg også, men det er kanskje mer komplisert å lage det enn hva man tror? Personlig mener jeg de bør komme med nye maps og også masker.

Skjønner ikke helt hva som står i veien for det. De må jo smi mens jernet er varmt!

Kanskje bare kjøre på med landscape tool i UE4 og lage et opplegg blant fjell og skog? :slight_smile:

1 Like

Myrseth tilstede i dag, ikke usannsynlig med ny analyse fra denne ganske snart tenker jer…

3 Likes

De har jo ikke ubegrenset med ressurser så de har full fokus på de spillene som drar inn cash ( TSW og til dels AoC ).

Vel jeg mener de da ødelegger for en potensiell hit, og brenner seg på samme måten som de gjorde med Battlerite. Regn med at det dukker opp kopier av all slags slag etter hvert.

Dette er et originalt konsept som de må kjøre videre på, om de så setter en person til å lage masker og landskap. De kan selge ekstrapakker med musikk, masker, landskap ++

2 Likes

En potensiell hit hadde vel solgt mer enn 20k på en uke ? spesielt siden det er så billig og har hatt “millioner med views” på streams :wink:

2 Likes

Se på det som et EA-spill som ikke er ferdig. Jeg mener det har stort potensiale, og de kunne tjent mye penger dersom de hadde hatt nok tilleggspakker. Nå ødelegger de det med å ikke oppdatere det.

Idiotisk.

1 Like

Kan jo hende de lar det gå til neste Halloween for å bygge varemerket og da komme med mer Maps da.