Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Ser da meget frekt ut :muscle:t2:

Men en vesentlig årsak til at mange solgte var at kursen gikk flere 100% i forkant. Denne gangen er vi ikke der ennå. Det kan påvirke avgjørelsen om man skal selge eller ikke.

1 Like

Kommer an på når en regner “launch” det, det er jo bare en tidlig aksess lansering i januar og jeg tviler på om Funcom kommer med annen informasjon rundt dette enn muligens en børsmelding ved lanseringen (ikke sikkert det en gang, dette er jo tross alt kommunisert tidligere).

Hovedlanseringen av Conan Exiles er det fremdeles lenge til.

Når det er nevnt så tror jeg fort aksjen kan bli en av “nyttårsrakkettene” med et bra kursløft…

Er eksakt dato satt i Januar? Mener uansett aksjen vil stige mot launch, og basert på bildene som kom ut i dag og en like bra gameplay video så vurder jeg å sitte over EA med 50% av aksjene :slight_smile:

2 Likes

Det ryktes om 25/1 basert på data fra tidligere google søk.

Bli nå ikke for skuffet hvis funcom utsetter en måned eller to. Her gjelder det å være tolmodig.

Kunne tenkt å lånt meg en mill og putta inn

2 Likes

Sjekk blogposten til Funcom - blir ingen utsettelse.

1 Like

Jeg sa hvis…

Ordlyden er:
Conan Exiles is still on track for its January 2017 Early Access release.

Jeg har vært med for lenge i funcom til å utelukke dette 100%… og har satt av cash i tilfelle det skulle komme enda en kjøpsanledning som en moderat utsettelse vil være.

Hehe, skjønner deg godt men dette er nå bekreftet så mange ganger at hvis de går tilbake på dette så krakker kursen. Dette er forventet og noe vi skal forvente :slight_smile:

Nettopp og det er da det ofte vil lønne seg å kjøpe og ikke selge…

2 Likes

Håper på en liten utsettelse selv.
Får litt ekstra kapital i januar/februar som jeg godt kunne plassert i Funcom om de fortsetter med presentasjoner som dette.

Er det noen som ennå ikke har kastet seg over aksjen for trading til EA eller lengre og som egentlig vil inn, så begynner det å haste nå tror jeg:

You will be seeing plenty more of the game in the next two months as we
release new screenshots, gameplay videos and some big announcements.
There will also be weekly community streams and online Q&As.

2 Likes

Er nok mange som skal inn etter nyttår.

Litt sent kanskje?
Funcom-aksjen har gått meget bra i romjula en del ganger…

3 Likes

Jeg er litt overeksponert i Funcom, sånn cirka 100% mer enn jeg hadde tenkt, lurte på å selge halvparten, men med dagens news så vet jeg ikke helt :slight_smile:

3 Likes

Jeg sover som regel dårligst når jeg plutselig oppdager at jeg har for lite aksjer i funcom :slight_smile: Da blir det ofte mer funcom-aksjer neste handelsdag.

10 Likes

Conan Exiles looks gorgeous

http://www.dsogaming.com/screenshot-news/conan-exiles-looks-gorgeous-new-screenshots-showcase-improved-visuals/

2 Likes

Er så deilig, skreiv for noen dager siden at hvis det var noe jeg savnet for uten mer info, trailers osv så var det en status fra utviklerne på hva som er gjort og veien videre, så kommer meldingen i dag. Nesten så man blir religiøs :wink:

2 Likes