Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Følg med på stream i kveld kl. 20 (er vel 1 time tidligere siden klokka er stilt tilbake?). Kanskje vi får vite noe om den større oppdateringen som kommer til TSW?

https://www.twitch.tv/funcom

Edit: Må være kl. 21.

8 Likes

Klarte ikke å dy meg blei 25k til i dag :wink: ikke store summen da men er jo Funcomfull i fra før av…: nå vil jeg ha money_mouth:fra Funcom.

Stream i gang.

• Q&A om det nye som kommer.
  • De skal spille H&S.

Kan bli moro.

Edit:
Sannsynligvis lite informasjon om den større oppdateringen av TSW, de kom med litt info om dette nå, og at de ikke kommer til å snakke så mye om det enda.

Fint hvis du/noen lager ett sammendrag :+1:

1 Like

Hei Paddy, Var innom HO… Bare en ting å si Bagger er faktisk klin kokos , han er så far out att han faktisk har mister det bittelille som jeg hadde igjen av respekt av fyren, ha en fin lørdagskveld :smile:

4 Likes

Ahhhh, jeg måtte jeg også. Stakkars fyr. Men jeg liker at Padda løper mine ærend :slight_smile:

4 Likes

Bagger er bagger, vet best, veldig bitter på forumet her, det er ganske tydelig at han har interesse av hva som skjer her, hvorfor ellers lage profiler og joint i hytt og pine?

5 Likes

Fasten your seatbelts folks :smiley: :smiley: :smiley:

2 Likes

Halve november og info mnd minner så langt om en sørgelig gravferd ?
Når skal video og snacks komme!? Enn skulle jo tro at når CE snart slippes så ville det være nok pøk fra Funcom i form av videoer om ulike scenarioer osv at markedet ville plukket det opp og at folk gjør seg klar til og kjøpe spillet?
Eller?

Egentlig ikke noe poeng å starte før de lanserer spillet og under selve alpha perioden.

1 Like

Så markedsførings A-B-C utgår for CE og Funcom? Ja det er kanskje veien og gå!?

Jeg tror at de som ønsker stor CE hype før Early Access vil bli skuffet. Ja, det kommer trailer og andre videoer (kanskje en etterlengtet dev. diary), det har Funcom sagt, men merket meg også under Q3 presentasjonen at de (Funcom) ønsker å rette oppmerksomheten rundt EA launch mot en viss type spillere og ikke den generelle massen. Som jeg forstår det, altså spillere som er fullstendig inneforstått med hva EA innebærer og som er villige til å spille et uferdig spill og å komme med tilbakemeldinger til utviklerne og så teste neste build osv. Hvordan de løser det å treffe rett målgruppe kan jo bli interessant å se.

1 Like

Tror Early Access passer perfekt for CE og Funcom: Kjent for å gi ut buggy spill til release AO, AoC, TSW, men itererte alle MMOene sine til storhet etter hvert.

4 Likes

Det er en litt farlig strategi siden det er vanskeligere å få oppmerksomhet etter lansering (selv om det er EA).

2 Likes

Skulle ikke han på ferie? Frem til 200% stigning eller noe

4 Likes

Conan på Comic Con i London:

5 Likes

Flere jobber listet igjen:

Bylos jobber i helgen ser jeg. Veldig glad for at de nå tester, retter feil og polerer CE.

4 Likes

Ville bare nevne at H&S har solgt mellom 20.000 og 27.500 kopier. Samt at prisen er satt opp til 5.99$ fra 4.79$. Gjennomsnitt spillere har gått fra rundt 100 i snitt per dag til ca 30 de siste dagene.

Begynner å bli litt lei av at det skjer så lite med kursen, spesielt når så mye annet tar av i disse dager. Vet jo at det kun går på tålmodighet nå, men skulle gjerne sett litt mer hype rundt CE launch om relativt kort tid nå.

1 Like

sjekk conan exiles facebook nå!

5 Likes