Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Var med fra 20kr ned til 3kr opp til 25kr og ned til 4kr igjen. Gikk ca 10% i minus, kunne gått 400% i pluss. Det gjelder å selge på riktig tid, eller, ihvertfall gevinstsikre litt. :wink:

Ved de andre store lanseringene så kjørte Funcom en emisjon i forkant av lansering for å sikre seg. Det har de neppe mulighet til her, så nedgangen fra 25 til 4 kr ved TSW lanseringen blir pen til sammenligning hvis CE ikke selger.

4 Likes

Med bare 30 prosent i pluss så langt føler jeg ikke noe behov for å gevinstsikre ennå…

2 Likes

Jeg var såvidt innom rett etter emisjonen ble kjent og fikk 10% gevinst, men klarte ikke overbevise meg om at Funcom faktisk kunne levere. Jeg synes de har gjort en hederlig jobb i mellomtiden og vil nå oppjustere sjansene deres til å levere godt nok til å overleve. Lansering på xbox tror jeg er relativt greit å få til, og øker potensialet til CE mye.

7 Likes

Var med på TSW fra 9-12 -15-17kr til topp og ned til bunn :see_no_evil: 160 k i tap! Lego holdt jeg meg klar fra! Med mye grums i retten nå og en bylos som virker og styre dette veldig bra så tenker jeg og At jeg sitter over lansering og se! Lavt snitt og mye aksjer fører til at jeg kan denne gangen bli med langt ned igjen ! Uten og tape :see_no_evil: Jeg føler de er veldig forsiktig denne gangen med hva som hypes samt markedsføringen virker og være mer bygget på “Word of mouth” ! Funcom satser på og lage ett såpass bøst spill i denne sjangeren at alle vil ha det! noen mnd etter Release !
Jeg har jo selvfølgelig lyst på XXx % før release jeg og men lurer på om denne gangen så kan det være værdt og sitte over release :money_with_wings::money_with_wings:

1 Like

Begynte å kjøpe Funcom 1.70 før LMO og helt ute 4.40 noe. Kjøpte igjen 1 krone før CE og ut på 2.50.

3 Likes

Meget heldig på tradingen :+1: Jeg gikk inn med en god del , 2 dager før børs pause og emisjons helvete! Men men ! Snittet godt ned nå den siste tiden og er meget “fornøyd” så langt med ,nye Funcom! :+1::see_no_evil:

6 Likes

Håper vi får mange nye medlemmer her på forumet i løpet av de neste to månedene. @pdx hvor mange nye kommer til hver mnd og vil du si i fra om det øker på nå fremover? Interessant å vite… :slight_smile:

2 Likes

Kanskje vi kan inngå sånn pyramidespill med rekruttering? Da er investeringen bænkers :wink:

4 Likes

Ca mellom 60–100 nye medlemmer i måneden den siste tiden. Vi rundet faktisk 800 i dag :smiley:

Siste 12 mnd:

19 Likes

Helt konge det pdx! Gratulerer! Post en ny slik i romjula da :wink:

1 Like

Nice pdx, jeg anser den grafen som teknisk positiv :joy:

1 Like

Snakker om død start :slight_smile:

1 Like

Jeg tror dette blir en veldig fin dag:)

Trailer kommer i dag eller i morgen. Magefølelsen sier så :slight_smile:

2 Likes

Slapp av, den kommer når den er ferdig skal du se : )

1 Like

FUNCOM kommer aldri over 2 kr. igjen. Dere ser hvor jævli dødt det er, men virker som dere ikke tror det. Er sjeleglad for at jeg solgte Funcom og kjøpte Nano nå nylig i forkant av boosten.

1 Like

Vi får se. Jeg tror du tar styggfeil. Markedet avventer traileren som kommer

La oss nå si at CE selger 1 million spill første året. Hva bør kursen være da synes du? Over 2 kr da ?

1 Like

Håper dere som sitter vil lykkes selvfølgelig. Jeg bare syns det virker så ullent hele greia at jeg ikke hadde guts mer. Selv de mest hardbarka funcom-folka på HO har sluttet å nevne kurser på 3-4-5 osv.

Vi snakker om et spill som skal på topplistene i verden. Det skal slippes om 5-8 uker… De sitter og spiser pizza og plundrer på nattestid for å mekke sammen en video som alle etterlyser. Alt vi har sett er noen fotos av spidere og en metallfot. Virker som guttevalper hele gjengen. Null info til investorer. Det er pengene mine det dreier seg om.