Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

ok, men hva med VR screenshotsa med Ansel tekonologien fra Nvidia? Det har ikke noe å si eller?

Får vi den kvaliteten på traileren, så er det nok til å få alle Ark fan-boysa over til CE :wink:

1 Like

Er sjeleglad for at kortsiktige profittjegere uten innsikt i Funcom blir utålmodige og beveger seg videre…

:wink:

3 Likes

Jeg tror du tar feil. Funcom kan i lange perioder ligge død for så å våkne til liv igjen. Dette vet større aktører og har posisjonert seg tilsvarende. Storebrand vekst fortsetter å kjøpe seg opp(, det gjør også andre på topp 10).
Det er denne utålmodigheten som ofte gjør at andre mer langsiktige kan tjene penger på børs.

Jeg er også med i NANO :slight_smile:

4 Likes

Det er klart, alt er relativt. Men med snittkurs på 1,03 så har jeg avkastning på 33%, og det er ikke så galt. Aksjen har endret karakter grunnet sin tidligere historikk og emisjonen. Det er for mange aksjer og for dårlige erfaringer fra tidligere som gjør at aksjen ikke har hatt sin sedvanlige pre-launch reise. Men så er det jo heller ikke fullt launch nå i Januar, det er early access som lanseres. Det er noe nytt for Funcom. Denne gangen er det annerledes i den forstand at jeg tror investorer må sitte til etter lansering når tallene begynner å komme. Jeg kan ingenting om Nano-caset, så det kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg mener det er svært gode forutsetninger for å tjene penger på Funcom de neste månedene. Conan Exiles ser rett og slett veldig lovende ut!

1 Like

For å si det på en annen måte, jeg tror Funcom har svært gode forutsetninger for å tjene gode penger på CE. Det første vi har sett etter polishen er oppløftende.

Dårlig formulert av meg, mente man må sitte til etter lansering av early access og se på tallene da, tror nok markedet vil ha konkludert lenge før det “ferdige” spillet lanseres ca. et år etter EA

2 Likes

Our marketing team distributes game information on the relevant channels where our target customers are, including popular ones such as Facebook, Twitter, gaming press distribution lists, game website and our own website (https://www.funcom.com/news ).

This allows us to reach many hundreds of thousands, even millions, of relevant potential customers and is what is common in the gaming industry. You will not see other publicly listed gaming companies send information about screenshots or minor game updates for a game through the investor/shareholder channels.

So we encourage everyone that is interested in our company or share to follow us using the channels we already provide.

That said we are always looking to improve the communication with shareholders and investors and do evaluate distributing major game news or marketing beats through the NewsWeb system.

Regards,
Ole Schreiner
EVP Business Operations
Funcom

6 Likes

Vi snuser virkelig på 1.4… :blush: RT 1.38

1 Like

Der var vi på 1.4 RT :smile:

11 Likes

Vi må vel ende med sluttkurs over 1,40 før motstand brytes/nytt teknisk kjøpssignal utløses her slik jeg ser det, muligens andre har annet syn på hvor motstand ligger ?

3 Likes

A new trailer for Conan Exiles has been released
today showcasing various elements of gameplay
to be in the game for its Early Access launch.
The trailer has been distributed to various
international press and media through a Press Release.

To read the full press release please visit the "News"
section of the Funcom website.

Badhoevedorp, The Netherlands, 22 November 2016
Funcom N.V.

5 Likes

Så blir det spennende å lese om tilbakemeldingene denne får og hvilke kursutslag dette kan gi…

Noen som har link…finner ikke traileren

1 Like

Funcom N.V. has revealed today that the upcoming
Conan Exiles game is targeted to be released in
Early Access on PC through the Steam platform on 31
January 2017 and on Game Preview through the Xbox One
platform during Spring 2017.

Badhoevedorp, The Netherlands, 22 November 2016
Funcom N.V.

This information is subject to the disclosure
requirements acc. to §5-12 vphl (Norwegian
Securities Trading Act)

Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=414296

2 Likes
7 Likes
7 Likes

Liker det…litt Game of Thrones der når de bygger husene

Musikken og klippingen er mye bedre.

Bra physics engine og detaljnivå

12 Likes

Meget bra slik jeg ser det, fremragende grafikk (som så ofte før med Funcom), god musikk og “driv” i videoen…

2 Likes

Syens det så meget bra ut. Stort løft siden forrige video. Grafikken er også bra ingame og ikke kun på bilder.

3 Likes