Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Dette ser jo veldig bra ut, hvertfall på telefonen. Jeg fikk lyst til å spille det

3 Likes

Hjelper i hvertfall på kursen! RT 1.45

4 Likes

Ser bra ut ja… Nå begynner “hype maskineriet” til Funcom. Taxisjåførene og NAV’erne kommer til å kjøpe seg inn i Funcom i desember tenker jeg :stuck_out_tongue:

Tror vi ser kurs på 2-3 i løpet av November. Kurs kan gå til 4-5 frem til release hvis dette fortsetter med litt positiv gaming presse med tester og lignende…

6 Likes

Ser svært interessant ut.
Ikke overbevist om combat mechanics enda, men overbevist om at det er er spill jeg ønsker å prøve. =) At xbox release kommer på våren allerede er en stor melding, siden det har tidligere vært forventet at xbox og ps4 ikke kommer før full release 12 måneder etter EA.

8 Likes

Veldig veldig bra! Her er det bare å lene seg tilbake :smiley:

Forstår ikke alle salgstilbudene om har poppet opp mellom 1.45 og 1.5, jeg liker å trade, men er ikke dette øyeblikket å ha is i magen? Føler meg fersk på børs =P

Eurogamer med artikkel. Da spres nyheten fort :slight_smile:

78/3 i tomler lover godt så langt.

4 Likes

Er det nå jeg skal angre litt på reduksjonen min i Fun?

8 Likes

Ja, dette er definitivt øyeblikket å ha is i magen som du skriver.

Men det er vel mange som sitter på en del aksjer og ikke kjenner Funcom aksjen historisk.

Med en såpass mye bedre video enn forrige er det å forvente gode tilbakemeldinger fra spill pressen og ditto høyere forventninger med kurs effekt fremover.

Dumt å selge nå om en forventer at 2 tallet brytes før jul, jeg blir som alltid når denne aksjen tenderer til brå bevegelser oppover sittende vel vitende etter 3 tidligere release hva som pleier å skje med kursen.

Hvem var det som dumpa 500 K på 1.28 elns? for en uke eller to tilbake.

2 Likes

Wow! Dette var saker! Ser jo bare sinnsykt kult ut! Likte spesielt at man kan kappe av lemmene og blodet spruter. Def. ikke noe PG-13 spill :smile:

1 Like

0:52 - det beste øyeblikket for meg!

7 Likes

E24 skriver om nyheten:

3 Likes

Hvis jeg var litt skeptisk før er jeg overbevist nå. At de ligger så bra an med Xbox versjon burde jo sende kursen opp 0.5 øre bare det :slight_smile:

1 Like

Og Hegnar har en artikkel:

1 Like

Vi ser nok ikke så store bevegelser i Funcom lenger, men håper du har rett :slight_smile:

Den har steget mer enn et halvt øre i dag

1 Like

Jeg. Har kjøpt tilbake 400k for lavere pris

4 Likes

Tror det faktisk blir en rimelig god opptur nå mot launch. Det at vi brøt rett gjennom 1.40 ser jeg som veldig positivt. Nå får vi se om flere vil bli med på turen :slight_smile: