Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Har nok mer forholdt meg til Dark Souls spillene, de er ganske vill på den fronten.
Og er av flere år gammel teknologi, så forventer mye bedre av funcom enn å bare veive med en klubbe, noe jeg ikke tviler på at de leverer bedre enn også. Fikk ikke så mye ‘feeling’ av combat her, men siden episke monster er en stor ting i dette universet har jeg forhåpninger å forventninger til ingame pve combat.

Bloodborne har nokså bra pvp melee

1 Like

Kan samarbeide opp til 3 pve, og i pvp da 3v3 er mulig i dark souls 3. Selv foretrekker jeg å spille det singleplayer, det er det spillet var bygget for. Og spillene der leverer spesielt sterkt i episke pve super monster kamper. Noe jeg håper å få litt av i CE. Vil absolutt tro funcom klarer å levere pvp combat på høyde med Chivalry.
Føler vi hijacker tråden her, ‘combat-feelen’ er ikke godt synelig enda fra traileren føler jeg. Men traileren er sterk nok til at jeg ønsker å kjøpe det, jeg kjøper ikke mange spill. =)

Funcom har vel uansett skapt litt forventninger til combat :slight_smile:

"Our focus is to have best melee combat in genre (thus melee PvP), "

6 Likes

Hva er kursmålet til folk her rundt jul/nyttår?

2,3kr jul!

2 Likes

Hvorfor er DNB festbrems?

2,40-2,80 før jul. 3.50 kr før launch.

1 Like

Mellom 750-1000mill mcap

1 Like

Er det nå vi snakker flere dagers rally å slutter på over kr 2 til helgen ?

2 Likes

Gratulerer folkens :slight_smile: ser ut til at all ventingen blir verdt det ^^

2 Likes

Deilig!!! Sayonara 1,4

1 Like

Der blåste vi gjennom 1.50!

2 Likes

Yes bli nok bra. Satser på at vi får en 3 dagers oppgang nå, som “the beast with many names” pleier å si…

2 Likes

Haha, the party poopers må hele tiden flytte sin(e) sperreposter lengre opp!

2 Likes

tok litt mer på 1,5…

7 Likes

Dette blir en god uke : )

OK jeg som var sikkert på at taxisjåførene og NAV’erne var tilbake siden det var kjøp fra SKBN… Men det er nok litt tidlig for det ennå…

2 Likes