For en dag! Har vært offline pga eksamen i dag. Da jeg gikk ut fra salen og slo på telefonen rant det jaggu inn bra meldinger på rad og rekke… Hepp hepp!
Var det ikke slik at flere har aksjer de kan kjøpe til en låst kurs, dette relatert til deres arbeidskontrakt. Vet ikke om realisering av slike kontrakter telles som innsidekjøp da.
Jo sant det, bare tenkte om det var sånn at dei ikke har kunnet kjøpe, nettopp pga av at dei visste hva som skulle komme
Godt poeng
Hva tenker dere vi åpner på i morgen?
- Characterene ser bra ut
- Veldig lite slossing som består av mer enn et par slag
- Bygninger osv ser ut til å være ganske så greit mulig å rive ned i småbiter
- Senere EA for Steam enn forventet, men godt innenfor
- Tidligere EA for XBOX enn forventet (jeg hadde forventet juni eller senere)
- De har droppet fotavtrykk i sanden fra den første videoen.
- Bra standstorm-effekt
- Grafikken er inline med det de har vist i screenshots
Igår kjøpte eg noen skarve Trvx på 11,90, desse solgte eg idag på 13,6 før eg kjøpte mer Funcom på 1,5.
Håper ikke det var en tabbe, så eg venter at Funcom går noen elleville dager i møte
. 31. januar er godt innenfor min forventede EA lansering på Steam. De sa januar og jeg regnet januar-februar som sannsynlig. Ikke godt innenfor ville vært f.eks mars. Det hadde vært en utsettelse på bite seg merke i.
Jeg tror kampsystemet blir veldig viktig, så jeg venter i spenning på hva de kan vise oss der.
Aksjen bør ikke stige for voldsomt, det er bare en 2min trailer og release dato som er sluppet.
Enda en tom visning (har allerede bud 260 000 over prisantydning. Fint når alle drar opp i helgen før det gjør jeg med vilje
Har sett traileren på nytt med lyd. Digget battle of the gods. Digget grafikken. Greie animasjoner. Dette blir garantert tatt godt i mot som early access. Forventer å høre ting som ‘endelig et early access spill som ser ut som et ferdig spill’. Dette blir nok ikke værende EA lenge.
Impact i slossing ser ok ut. Grafikken med blod som spruter ser bra ut. Som @Christian sier, det går ikke an å slå fast at slossingen er bedre i dette spillet enn andre survival spill ut i fra den traileren. Men nå tviler jeg ikke lengre på at Funcom snakker sant. De innfrir nok på combat også.
Fy fader nå gleder jeg meg til spillet. Dette så meget bra ut for å være in-game footage
ARK killer er å håpe på for mye, men er RUST utfordrer er innafor…
animasjonene på slangen så veldig bra ut, og det er helt klart det viktigste
Trynet også
Det jeg liker er at det virker som utviklere har litt mer fokus på å gjøre et bra spill og skape en helhet - fremfor tidligere at alle gjør sin del og sine oppgaver greit, men savner fokus på helhetsopplevelsen. Kanskje Bylos og resten av teamet kan skinne med dette spillet?
Før var jeg litt redd for at det skulle bli en litt nerdete RP fokus, men liker at det er såpass episk.
Litt irriterende å ikke få sett fullførelsen når monsteret deiser til slangen
Får kjøpe spillet da vet du
To be continued… ️
Det skal jeg uansett