Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Larsen, en trailer sier så mangt! Tenk da du datet eller var på byen og ei dame la an på deg, du visste om det ble en bra elle rok natt ila noen sekunder, nå fikk vi over 2 minutter :wink:

Morti, husk vi har sett ørken, vi får 2-3 flere biomes av samme størrelse.
Vi kan nok være i EA en stund basert på dette, ingen vet vel hvor langt de har kommet i fjell og sump var det vel?

Har snakket med flere nå av WoW garden, de likte hva de så - “jeg skal deff teste det”! det gir meg personlig en liten confimation på at de er inne på noe.

2 Likes

Jeg også :slight_smile: Ser ut til å bli et konge spill

2 Likes

Jeg har vært helt ute av Funcom leenge fordi jeg syntes aldri at det de presenterte så noe spennende ut, men etter å ha fulgt med på den nye måten selskapet opererer på og sett den nye traileren er jeg faktisk meget positiv. Funcom virker nesten som et helt nytt selskap.

4 Likes

78 Youtube videoer er oppe siden de slapp trailere idag!
Dette går rette veien.

4 Likes

At de er et nytt selskap har de prøvd å fortelle siden januar:

Synd at noen utnyttet småsparerne og gjorde seg rikere på dette…host emisjon…men ok.

13 Likes

Og da var team Hegnar i gang :slight_smile:

2 Likes

Dårlig presse med og bruke PlayStation kontroll og en dude med PlayStation tattis når saken gjelder Xbox :flushed::see_no_evil::confounded: men endelig en positivt vinklet Hegnar :+1::+1:

3 Likes

Enig, men hva kan vi forvente? :wink:

1 Like

Jeg har sett traileren mange ganger nå , og legger ikke merke til noe jeg reagere på umiddelbart ! I negativ forstand ! Det skal bli veldig interresant og se dette mot en ferdigstillelse der maps, guder osv er betydelig større og grafikk og detaljer blir tunet !
Håper virkelig jeg får se scenen der stål guden drar til den slangen ! Ser ut som han henter kraft helt nede fra Lindesnes, Og den slangen får en reality check han sent glemmer! Digger den scenen!
Detta blir heilt rått ! Får investere i Xbox så jeg får prøvd der før PlayStation release !

3 Likes

Du tar feil! Slangen kommer til å bite stålguden i hånden og kveile seg rundt ham og klemme så hardt at hodet popper av :smile:

5 Likes

Jeg synes passasjen i vannet ved 1:00 var bra, merket meg den på mobilen, gjør seg godt på 27" også.
Nå er ikke jeg gamer, men dette frister faktisk.

Hva tenker dere om spillet, blir grafikken tilnærmet like bra??? Ser rått ut for meg!

vel @jan er du fremdeles av den oppfatning at kursen aldri vil gå over 2 kr?

1 Like

Grafikken blir nok litt bedre enn det som vises i early access traileren ved full release, men det kommer jo alltids ann på hva du har til å kjøre spillet. :slight_smile: Jo bedre pc, jo bedre grafikk til et visst nivå selvsagt.

2 Likes

We’re working with the team over at the #XboxOne subreddit to bring you a #ConanExiles AMA on Monday November 28th at 4pm CET. Tune in! https://t.co/L7qIkBf90c

6 Likes

Da bør den slangen reagere relativt fort :joy::joy::muscle:t2::muscle:t2: for det slager såg ut som det kommer fort :+1:

2 Likes

Dette stemmer vel ikke. Jeg så fotavtrykk flere plasser.

De har droppet at du synker dypt ned i “marshmallows” sanden.

2 Likes

Jeg har ikke troen på det nei… stabiliserer seg denne uken på 1,40-tallet.

1 Like

Åja var det det han mente. Ja ok, sett traileren på hjemmeskjermen 3 ganger nå og la ikke merke til noe som så feil ut. Svaiende palmer fra avstand var et fint touch. Himmelen og lys så fantastisk ut. Kroppene og menneskene så jævelig bra ut! Helt klart en ark killer kandidat dette her. Pvp systemet ser ultrainteressant ut. Gleder meg til å ta folk til fange og ofre dem. Herregud nå må jeg høre med de gamle guildene mine Ragnarok og Exiles fra AoC tiden :slight_smile:

2 Likes

Jeg tror du tar feil her. jeg har lenge etterlyst en god video med gameplay som kan få investorer og gamere til å få tro på CE. i dag kom videoen og den overbeviste meg i alle fall. MCAP til funcom er ikke veldig høy hvis markedet begynner å tro på godt salg.

4 Likes