Mulig at eg har vert litt sløv, men at Xbox kommer allerede til våren, var nytt for meg.
Håper på en vill reise, og 2kr tror eg vi ser til helgen allerede.
Nå er det jo en god del flere aksjer enn tidligere å kjempe om, så det blir kanskje ikke som i glansdagene med bare 90 millioner
Som du ser skriver jeg at jeg “ikke har TROEN på det” på svar om jeg mener ikke kursen skal over 2 kr.
La meg se… jeg tipper at aksjen ender på 1.73 idag…
Per dags dato er det videon som har gått lest viralt/mest views av Funcom. Liker ekstremt godt at de bygger følgerbase! Reddit, youtube, twitter, facebook, blogg, steam, instagram, glemt noe?
Lenge leve gratis PR!
94% likes ser jeg. Det må da være rekord?
Selv H&S som er veldig godt mottatt på Steam har bare 86% på sin teaser så det ser virkelig ut til at Funcom kan lage kvalitet og det markedet ønsker nå. Det at man har gode tilbakemeldinger er veldig viktig for Steam og andre spillstores. Det kan føre til at flere og flere vil prøve spillet også. Lenge leve nye Funcom.
Alle sovnet ?
Alle solgt?*
Litt gevinstsikring på morgenen. Forståelig nok, for de som ikke forstår seg på annet enn prosenter Har sittet lenge og sitter lengre.
Noen i PAS har nettohandlet mest i dag så langt ser det ut som. Mye som er lagt ut for salg oppover, så noen får kanskje litt høydeskrekk midlertidig. Men så lenge folk ikke kaster seg utfor, så tror jeg den holder seg litt.
Høy RSI dessverre, men den får seg litt pusterom nå som den stanger litt. Ser vel snart hvem som er inne for mer enn kortsiktige trades.
Det er jo nå moroa begynner. Vurderer ikke å selge før den eventuellt nærmer seg 2 kr i løpet av uka. Da tar jeg nok gevinst på tradingposten min å satser på lavere inngang seinere. Men synes det er vanskelig å ha noen klar formening hvor mye kursen vil gå opp etter at traileren kom. Nye Funcom blir spennende å følge fremover. Har kursmål på 2,5 kr ved EA.
Det er en viktig faktor som skiller nye og gamle Funcom.
Nye Funcom er ikke i en presset økonomisk situasjon, denne gang er det penger på bok
Sitter rolig. Lar de kortsiktige holde på med trading.
Ingen som behøver å være redd for noen emisjon nå. Så har de jo satt seg klare mål samt at det virker å være stor interesse for Conan,flere nye spill å flere bein å stå på. Blir spennende å se hva det blir for salg av Conan. Håper vi ser blå tall i Q1 2017
Skjønner ikke helt folk som snakker om å ta profitt på disse nivåene!? Aksjen har knapt gått noe som helst i forhold til det potensialet som ligger der. Selskapet er finansiert til Conan er ferdig lansert, og det spillet ser kjempelovende ut. Her er det da bare å sitte stille og enjoy the ride! Se på market cap på 386mn - det er ikke mye!
This. Exactly this.
2.5, er det noen som våger seg på å estimere hvor mye salg som trengs til det i løpet av 2017? Skal vi gjette på 400-500 k spill solgt?
Tja, hvor mangen kopier for å forsvare en gitt kurs er jo en ting, eg velger å se det i ett større bilde.
Dersom Funcom lykkes nå, så bygges veien videre og markedet vil anerkjenne Funcom som ett solid spill selskap, noe som også må gjøres etterert, dersom Funcom skal nå sine mål om og bli ledende i bransjen.
Flere titler vil skapes, da kan man regne på mcap, dersom bare CE skulle kunne gi f.eks 1milliard
Håper vi ser en fin stigning