Ja, USA vil være det største landet, men kan fortsatt ende opp med en 27% salg der. Og land nr 2 kan være 10-12% osv.
De fikk jo betaling i form av warrants også.
Kan du gjøre en ny oversikt i tråden din om hvordan du kommer frem til dette, ville det være veldig nyttig! Det vil si base case inntjening per spill med alle forutsetninger. Evt forskjellige scenarioer.
Kommer det DLCer til CE
- Nei
- Ja, allerede etter noen måneder etter EA
- Ja, men først etter full lansering
0 stemmegivere
Jeg håper virkelig ikke Funcom legger seg over 200kr for Conan Exiles EA.
De bør heller ikke legge seg for lavt, slik at effekten ved rabatt blir dårligere. Tror de legger seg på $29,9 som Ark gjorde.
Jeg tipper de legger seg på 29.90, 39.90 og 59.90.
TSW steam owners opp til 397 000 kopier.
Tror dere det kommer flere versjoner av CE på steam? Sånn value, collectors edition? Vil ikke det slå dårlig ut på topplistene? Tsw er sjelden på top 10, men hadde de kun hatt en versjon ville de vært høyere på listene, og da muligens solgt enda fler spill siden de ligger høyt på listene.
Jeg er usikker på hvordan de gjør det, men håper av nevnte grunner at de samler de ulike pakkene under ett. At f.eks. en diamond supporter får spesielle tags i forumet etc. Andre fordeler. Men at det er èn versjon av spillet som selges.
veldig sterkt av TSW nå. man må huske på at svært mange spiller spillet for storyen og nå er det full stopp i denne mens funcom gjør seg klar for sesong 2.det lover godt for den større oppdateringen som kommer neste år.
Nå: 356k views, det begynner å lukte
Fokuser gjerne mer på shares/likes/comments på facebook pagen deres, da på den posten selvsagt og siden totalt.
Nærmer seg 1600 delinger!
I natt bikket TSW 401300 eiere
28.11 kl. 08.35:
Likes: 3016 - Kommentarer: 4110 - Delinger: 1723 - Views: 387 374
Ser SteamCrate ønsker å kjøpe nøkler. Der får man 10 spill i måneden til en fast abonnementspris.
https://steamcrate.co.uk/
Det er fint når slike større aktører begynner å melde seg og ønsker å kjøpe nøkler i større omfang.
RT 1.73!
Skrev i morges at jeg blir overrasket om vi ikke ender over 1.70 i dag. Mulig vi skal teste 2 kr ila. uken ?
Slik video og komments turer frem så virker det som de har truffet bra på det lille de har gjort av markedsføring foreløpig. Det kommer vel mer snart
Rt. 1.74. Nu kör vi (Stikker til lunsj. Spent på hva denne viser når jeg er tilbake
)
Tror vi kan få en peak i dag på reddit news.