De som tjener penger på Funcom gevinstsikrer litt underveis. Ta notater folkens.
Ligger nå 400k+ til kjøp på topp 3 i handelen. Noen har meget lyst på aksjer i alle fall i dag.
Nyheter anytime. Magefølelsen sier 2kr på onsdag før en liten tur tilbake til 1.8. Jeg sitter i ro.
Hvorfor selge for småpenger. Robotene til DnB og Pareto sloss som vanlig. Sitt long så slipper dere å svette over disse svingningene. Ingen klarer å time disse inn/ utgangene på sikt med gevinst uten en god porsjon flaks. Inngang 1,09 og 600’ + aksjer. Sitter rolig og nyter oppgang.
Jeg sitter også rolig. Det er få ører ifht. kronene som ruller inn. Men folk må få lov å gjøre som de vil. Jeg hadde vurdert å sikre litt jeg også på disse nivåene pga. RSI - men som Baggy skriver på HO har RSI vært oppe i 90 i flere dager tidligere i FUNCOM uten korreksjon. Vi får se hva som var lurt om 2-3 dager…
Grattis til dere som treffer, eg blir med nedover igjen også
Selv om aksjekursen tar seg en liten pust akkurat nå, så gjør ikke traileren det Det bare øker på med likes og tags, delinger og ja, views. Wow… Jeg sitter også rolig btw og blir med på berg- og dalbanen
Satt i to kontraktsmøter på rappen så fikk ikke postet før. Fikk sett på sms og da gikk jeg sporenstreks inn her og postet at deler av posten min var solgt.
Edit:
Og hvis dere husker så sa jeg at jeg kom til å selge litt på 1.83. For et par uker siden
Dette er ikke rocket-science
Nå sikter jeg ikke til deg Kronn men alle kunne se at den ikke kom til å ende over 1.80 i dag. Sjekk RSI og volumindikator. Momentum er fremdeles positiv så mulig videre opp når RSI kommer ned til 60-tallet.
Mye kan skje på 45min, litt tidlig å avfeie noe enda
Avfeie hva da? Close over 1.80? Mulig det. Håper det.
Ja du sa : alle kan se den ikke vil ende over 1,8, men jeg kan se for meg at den ender på 1,8 Elr over:) håper det stemmer seff
Hvordan er det mulig at jeg bare fikk selge 18000 aksjer? Jeg leser loggen nå og like etterpå at jeg fikk selge for 1.83 så fikk NTF også selge 27000 for 1.83. Men jeg hadde liggende 50k på 1.83 og da jeg la ordren der lå det ingen andre på salg på 1.83. Nå fikk jeg da bare solgt 18 000 av 50 000 som lå for salg. Jeg trodde ikke andre kunne få solgt til 1.83 før meg da?
Lå du åpent eller skjult?
Jeg lå åpent. Ordren har ligget der over en uke.
Det jeg ikke skjønner helt er dette, vi har nå steget fra ca 1,25-1,35 hvor den sto og stanget lenge og opp til 1,76 isj. Allerede da får mange høydeskrekk og gevinst sikrer. Mulig dere har helt rett, men jeg tenker slik. Jeg tror bestemt att vi står høyere rett før releas og ikke minst i tiden etterpå. Mener bestemt att Funcom endelig har en vinner her med CE, og att denne kommer til å gå meget høyt opp på Steam listen og att den kommer til å være der over lengre tid. Derfor velger jeg å sitte stille med mine 200k. Mange av dere kommer sikkert til å gå inn og ut flere ganger innen den tid. Bommer dere på en nyhet, altså dere er ute når den kommer tror jeg dere har blåst mye av trading gevinsten deres. Men vi har alle forskjellige fremgangsmåter, jeg tradet mye i flere år både alene og sammen med megler.
Tapte stort sett litt penger hele tiden, det siste 1,5 året har jeg sittet mye mere long og dette har gitt meg gode resultater. Føler att jeg tenker mere rasjonelt nå når jeg ikke “MÅ” handle hele tiden.
synst den virker til å skal videre opp, kjøpte litt mer på 1,78, for PCIB pengene
Jeg ringte Nordnet nå for å sjekke dette for jeg ble litt irritert på den der. Men helt ubegrunnet. Først går internhandler. Så selv om jeg ligger først så var den andre ordren en internhandel NTF -NTF. Det gjorde at den snek seg forbi meg. Hadde kjøperen der vært DNM så hadde jeg fått solgt 45000 av 50 000. Jaja, nytt forsøk i morgen grabbar?
Tjenare…
Ordrene er her prioritert etter kurs og tid i perioden kontinuerlig omsetning. Et unntak fra denne regelen er mulighet for intern prioritet ved matching av ordre.
Det er et unntak fra regelen om prioritet etter tidspunkt for ordreinnleggelse; meglerhusene kan prioritere egne ordre fremfor ordrene fra andre meglerhus. Eksempelvis: en kunde hos Netfonds ligger på beste kurs på selgersiden med 10.000 aksjer, men bak en ordre fra et annet meglerhus (samme kurs) basert på tidspunkt for ordreinnleggelse. En annen kunde hos Netfonds ønsker å kjøpe 20.000 aksjer på beste selgerkurs. Resultatet blir da at denne kjøperen fra Netfonds kjøper 10.000 aksjer av den andre kunden hos Netfonds, og 10.000 aksjer av det andre meglerhusets ordre.
Hper det kommer en storhai å grafser til seg så slutter over 1,8