Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Halling
Jeg har funnet ut at jeg er flinkere til å treffe bunner enn topper. Derfor selger jeg bare 25%. 75% blir med videre. Trolig over lansering. Muligens kjøpes de 50k inn igjen når combat har overbevist eller kursen gått ned litt. Tror ikke på noe krakk, men kanskje noen dager med lav omsetning.

3 Likes

Takk Holmes, det var det de sa til meg også.

Nok en fordel med å handle med nonner. Over tid altså. Selv om det gikk i mot meg i dag så går det nok til min fordel en annen gang :slight_smile:

Siden de kjøper på topp? :slight_smile:

Nei det er en annen fordel :slight_smile:

Jeg tenkte på at de omsetter mye. Men de har forholdt seg nokså rolige siden 1.30 de nonnene. Egentlig enda lengre. Relativt altså. Ingen kan påstå at nonnene har satt inn giret i forhold til vanlig. Tror DNM og Pareto må få fylt opp begge to først. I stedet for å kjøpe av hverandre. Kanske dagen i dag er begynnelsen på nonnenes innmarsj? :wink:

1 Like

Savner ett skikkelig godt gammeldags funrally, med 20-30 % i flere dager, kanskje det kommer nå, er da åpen vei til langt oppå to tallet nå, rsi får bare høy, for høyere skal den bli.
Eg legger til ett " kanskje ", så det ikke blir en bestemt påstand, men mer ett ønske :santa:

1 Like

Tenker du noe sånn ala PCIB/Nano? :grin:

Jeg synes Funcom fremstår som kjedelig nå. Jeg regner med og håper på at det inntrykket endrer seg, uten at jeg har solgt for mange aksjer :wink:

2 Likes

Eg tror det inntrykket kan endre seg allerede i morgen

2 Likes

At Funcom tar av håper jeg, ikke noe ras i andre aksjer :confounded:

1 Like

Ja du sa : alle kan se den ikke vil ende over 1,8, men jeg kan se for meg at den ender på 1,8 Elr over:) håper det stemmer seff

Endte på 1.79. As I said, ikke over 1.80.

2 Likes

Tippetråd på hegnar, snittet at kvelden tips, blir target :see_no_evil:

2 Likes

Hehe og 60 rsi da Elr? :stuck_out_tongue: men ja du fikk rett med 1øre:P

Du satser lavt! Jeg kjører standardtipset: 4xinngang=4,40kr :joy:

1 Like

Kanskje vi får hjelp imorgen mot 2 kr.

Stig Myrseth er tirsdagens gjest i økonominyhetene på HegnarTV.

8 Likes

Selge nå = risikosport for øretrilling

Nei, ellers takk :slight_smile:

6 Likes

Liten godbit fra AMA:
hi joel and jens will there be a twitch channel from you guys to show what you already have on conan exiles like they did with warhammer total war? cos that would be cool greetings from the netherlands

“Yes! There will be an official stream showing real gameplay very soon. Keep following our social channels, Steam page, and dev blog on www.conanexiles.com to be notified.”

8 Likes

Vi har alle våre fetisher virker det som.

15 Likes

Det selger :stuck_out_tongue:

1 Like

Inndeed …

Gøy å ikke få sove. En ting jeg grubla litt på. Noen som vet hva børsverdien, kurs*antall aksjer som det var på det høyeste før lansering av lego og tsw spillet?

I forkant av LMO, var vel det rett i overkant av 700millioner, med en tilnærmet skrapet cash holdning.
Ved tsw var vel mcap rundt 1,5-2 milliarder, om eg ikke husker en milliard feil.
Du får nok bedre svar, etterhvert som kremen våkner til liv :slight_smile:

1 Like