Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

12 Likes

Ser der e 421 k eigere av TSW nå!? Går fort oppover ! Kroner på bok det og, selv om det er salg av bundle!

5 Likes

29.11 kl. 08.35:
Likes: 3367 - Kommentarer: 4805 - Delinger: 1985 - Views: 439 824

7 Likes

Meget mange flere kommentarer på kun 24 timer ser jeg. Mindre økning i likes enn kommentarer. Fortsatt godt trøkk på seere.

Lukter på 2,01 før den spretter ned til 1,88 ish :slight_smile:

Jeg har slettet salgsordren min på 1.83. Ser det blir alt for lavt å selge her. Glad jeg ikke fikk solgt hele posten min i går. Takk NTF :slight_smile:

7 Likes

NÅ er du glad ja… :stuck_out_tongue:

1 Like

Jeg kom plutselig på at 1) Det er en del informasjon som skal komme. Det er lovet overaskelser. Jeg tror de vil bli godt mottatt. 2) Funcom er fortsatt bare priset til 400 mill.

4 Likes

Ossen åpner den da ?
Eg fant ut at idag er lurt å ikke være pålogget, i frykt for å gjøre dårlige handler

4 Likes

1m volum, høy 1.83 rt 1.80

1 Like

1,80 nå , 1 mill omsatt på 1 minutt

1 Like

Oooohhh… snart break even for første gang på 2 år… hehe :slight_smile:

7 Likes

Hvor mye tjener Funcom på tsw salgene nå da ?
Må da være grunn til å tro at q4 kan være pluss kvartal, dersom tsw trenden nå fortsetter?
Eller blir det delt ut gratis ?

De hadde 60% salg på sine egne sider , og den bundle pakken var designet slik at prisen ville/kunne variere etter noe salg eller bid eller hva det var ! Så inntektene er nok ikke sinnsyke men regne med de hjelper på! Er nok mange spillere som ikke har hørt om Funcom før som har fått øyene opp nå med CE som da igjen har søkt på steam på hva de har fra før !? Kanskje ?

Edit: ligger for 8,99$ og full edition til 20,39$ på steam! 70% salg og 64% salg!
208 reviews siste 30 dager der det er 91% positve tilbakemeldinger, på Funcom sine sider koster det 29,9€ :+1:

1 Like

Men blir jo gjerne noen få millioner kroner av det, har vel solgt rundt 50-60k i november ?

Bitteliten vekst i The Park og.

Arrester meg viss feil men jeg mener eiere lå rett i overkant av 310 k ish for en mnd siden ! (Tror) så viss vi tar utgangspunkt i 100 k solgt den siste tiden !? Og snitt på 14€ ca, noen har vel kjøpt ultimate edition og noen vanlig ! Pluss at noen kjøpte før bundle pakken? Så blir det 1.400.000€ ? Eller viss vi tar utgangspunkt i 8,99€ så blir 899.000€ ! Så er det vel noe vat og annet tjafs som går her og der! Så ja, det burde jo skape kroner på bunnlinja !

7 Likes

3-4-5 millioner i november da, fortsetter det i desember, så blir det jo nesten litt spennende med neste rapport

TSW selger også greit! 70k på en måned… 20k siste døgnet…