Vi kan anta at de har ca 4USD igjen når de selger den til 9USD. Så kommer evt ingame morro på toppen.
@pdx Jeg får ikke opp denne tråden på forsiden, noe bugg med den?
Vi kan anta at de har ca 4USD igjen når de selger den til 9USD. Så kommer evt ingame morro på toppen.
@pdx Jeg får ikke opp denne tråden på forsiden, noe bugg med den?
Ja 70k da, snitt pris 14€? 980k € , hva tall er det som skal brukes på fratrekk hos steam og detta? Sånn tar enn bare ca regne det så får eg 5 mill ca! Til Funcom!
Ey. Alle disse millionene dere snakker om. Det er solgt via Humble bundle, som har betalt Fun x $ for nøkler til alle bundles de selger.
Ok, da kan det ovenfor ses vekk fra! Hva betaler de for en nøkkel da?
TSW ligger ikke som bundle nå ? Viss en går inn og ser så betale enn 8,99€ ? Vet det var bundle for en liten tid tilbake men såg ikke det nå ?
Stemmer godt med tallene, ikke alle som har installert. Men det er også salg på TSW til 8,99USD pr spill
Hvor mye har du drukket?
Funker her, trykket for mye på den kanskje?
Nei, aner ikke . FÅr bare opp at det er 1 ny ulest tråd, men ser ikke tråden. Må søke den opp manuelt. prøvd alt… påtide å lage en ny tråd?
Kremt, fant feilen, funker nå
pibcam ?
Noe sånt.
Stort danske salg, både idag og igår
Se teknisk tråd. Mener korreksjonen vil ta oss ned mot 1.75-1.65. RSI må roe seg her før vi går mot 2.05.
Vi har nå en nettoselger som selger en mill aksjer. Det er ikke hverdagskost, men han har vel vært med lenge. Dette er en som trader, men ikke agressivt. Nå letter han seg nok med aksjer som ble kjøpt ekstra da den slet med å bryte gjennom på vei oppover forbi 1.30. Når han er ferdig ryker vi oppover forbi dette nivået og opp til 2 blank nivået. Godt å få ut nettoselgere for en liten og kortvarig RSI korreksjon.
Hvor mye solgte ddb igår ? Eg lurer på om vedkommende kan være tom, eller vertfall veldig nærme, gitt at det er en og samme da
Netto volum siste to dager: -1,753k