Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg synes Funcom er riktig heldige med timing for Conan Exiles. Spillet har i praksis veldig lite konkurranse blant survival spill. Altså bare Dead Island 2 definert av Gamespot og det spillet er både i en annen setting og er utsatt på ubestemt tid : ) Dette kan ofte være et problem om man har et veldig bra spill, men at det slippes flere like samtidig. 31. januar har Funcom riktig gode muligheter til å dominere når Conan Exiles slippes.

Skulle likt å sett noen leke litt mer med tall for TSW nå eg, brukes vel noe penger i spillet der ?

2 Likes

Taxi folkene kommer ikke før vi runder 5kr

3 Likes

Hvem er disse taxi-folkene dere babler om? :smiley:

Normale mennesker som ført kommer på når det blir nok blest om aksjen og det nye spillet. De som kanskje ikke følger så mye med som vi :slight_smile:

3 Likes

Naboen din. De som kjøpte NEL på 5-6 kroner

8 Likes

ranket som 46 nå! opp 1!

7 Likes

Tror ikke Naboen min handler aksjer. Men jeg skjønner hvor du vil :slight_smile:

2 Likes

Kommer nok også inn her når vi får dato for Xbox One : )

1 Like

Hvordan ser RSI ut nå for dere som driver å tryller med sånt?

1 Like

Jeg er ikke den du spør, men tror ca 70 nå. 70-74.

1 Like

Henter seg inn nå :smiley:

De som selger er vel unt det. Ikke vær redd. De som hjalp oss opp med å kjøpe fra 1.30 og opp til 1.80 må jo få selge ned igjen. Var flere her som så seg lei på den tradingen som skjedde da. Tar en ut litt ekstra for å få gang på det er en hjertelig velkommen til å selge kursen litt ned igjen fra toppen om en vil tilbake til en mer komfertabel investering. Hvis noen både er med på en sinnsyk reise fra 0.9 eller deromkring OG tar mer for å få oss gjennom tradersperrer på veien opp så får jo porteføljen en mye høyere risiko.

Men ikke vær redd, de kommer nok inn igjen om kursen ikke snur opp igjen snart. Selv ligger jeg på kjøp på 1.66 med det jeg solgte på 1.83. Desverre var det ikke mer enn 18000 stk. Men men :slight_smile:

rt slutt 1,76

hehe jeg lå på 1,67 :wink:

1 Like

Jeg ligger fortsatt på 1.66. Den ordren står vel et par uker eller noe. Tar gjerne de aksjene jeg. For jeg er brennsikker på at vi skal opp igjen. Opp opp og opp.

1 Like

Vi skal i allefall over 2 kr før jul. Jeg ser for meg den kan gå mot 2.40-2.50 før siste rest blir dumpet på rundt 2.90 ?

Jeg gevinstsikrer nok noe jeg også når jeg kommer over 0 :smile:

3 Likes

Ser at Morti har lagt kjøpsordre på 1,66. Blir spennende å se om han nok en gang treffer helt på bunn:slight:)

3 Likes

Virker som at vi har slått oss til ro ang ingame traileren nå.

Tenkt CGI-Trailer… :money_mouth: :money_mouth: :money_mouth:

Go Funcom, ta en pcib da !

3 Likes

Åååh, vet ikke om kroppen tåler det :grinning:

1 Like