Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Alle svar hadde forsåvidt vært greie :wink: Spent på etterpå. Helt ærlig, tror det er viktig å vise litt Tier 3 strippedamer i lett antrekk, jeg ser på det som en flott bonus :wink: Er vel dog ikke like markedsføringsmessig innafor hvis det blir for mye hud? :laughing:

3 Likes

Spillet er ikke beregnet for kids vel? Og det er vel spennende for ungdommen å få se litt hud - husker godt hvor godt jeg og gutta lo av de pixelerte stripperne i Duke Nukem på 90-tallet :unamused:

Blir visst tidlig kvelden på ungene i dag. Dette må far se på!

2 Likes

Funcom gjør kun digitalt. Kan være de ønsket en publisher med mer muskler. Kan også være at deep silver har betalt forskudd. som gjør livet lettere for RT.

Russerne er i hopetall inne i streamen. Nice :slight_smile:

Is that CSGO or why so many Russians here?

Link noen ?

https://www.twitch.tv/funcom

Sjekk CE stream tråden.

Takker :slight_smile:

Foreløpig veldig positive kommentarer i chatten :slight_smile:

1 Like

Bare sett litt enn så lenge, men dette synes jeg så jævlig pent ut rett og slett!! Gleder meg sjukt til både å spille dette her selv, men også sitte som investor:D

4 Likes

Nå ble vel mine ord bekreftet… seriøst, det som ble vist igår var ikke noe å rope hurra for.

Skylapper? Ser du ikke potensialet?

Hei,

For meg som investor så var det trist å se at se hadde forberedt seg så dårlig igår. ( lyd bla.)

Nå er ikke jeg en gamer, hva er en objektiv mening om spillet ?
Ser det bra ut?

@Kronn, du som ikke har aksjer. Hva tenker du ?

Har en følelse av at det blir rødt på mandag.
Det betyr ikke så mye. Men hva tenker man på lengre sikt etter gårsdagens film ?

Mvh
Frodoen

1 Like

Potensiale har det for så vidt, det ser jo ut til å fungere sånn noenlunde. Vanskelig å si om det blir gøy å spille da vi ikke egentlig har sett så mye.
Grafikken var pen, men jeg synes ikke det var “blow my mind” nivå. Dette kan jo endres, men det er noe med stilen som gjør at jeg tror det blir omtrent som vi ser (noen kalte det tegneserieaktig). Det er for så vidt greit, grafikken ville på ingen måte stoppe meg fra å kjøpe/spille.
Samme med animasjonene når man plukker opp ting. Det funker, men det er ikke “awesome”… det er jo ikke spesielt pent en gang :slight_smile:
Menyene for crafting og inventory så jo greit ut, men det må man nesten spille en stund før man merker om noe er irriterende.
Det lille vi så av bygging var også ok, men igjen bare starten. Vi får se hva de viser av mer avansert bygging etterhvert.
Det største “unique selling point” (hva nå det heter på norsk) vil vel være en bedre story og mer innhold (forutsatt at dette er tilfelle), og om spillet generelt sett er mer ferdig enn EA normalt er.

Basert på at folk tilsynelatende kjøper alt som utgis i survival sjangeren uansett så bør det vel være god sjanse for å selge noen hundre tusen kopier. Så får vi se om de kjøperne anbefaler kjøp til sine venner

8 Likes

Toppen har vært på 1,80 ish nå… nå kommer den nok til å sige nedover i ukene som kommer… så blir det et lite løft i januar opp til samme nivå… og det var det. Det er rart at de får til bare sånn middelmådig presentasjon nå også… som også H&S bar preg av.

At selve presentasjonen var noe amatørmessig på grunn av at de to gutta er ny på streaming, bør ikke påvirke kursen. De fikk da tross sine problemer med streamer-softwaren sin, vist det de hadde lyst til å vise og de var dyktige å fortelle og forklare det som ble vist. De kommer til å være bedre forberedt neste gang :slight_smile: Det de viste så bra ut og helt klart godkjent for der de er nå, pre-Early Access.

Angående “tegneserie-feel” som jeg ser flere har nevnt; Noen av de beste mmorpg-ene har dette. Og et godt valg for Conan, syns jeg da.

Ellers har det meste blitt nevnt her tidligere; Bra grafikk, mye innhold sammenlignet med konkurrentene, enkle crafting og building-menyer og noe mangelfull animasjon ved interaksjon med ting/ressurser. Alt “subject to change” før Early Access som de sa flere ganger under presentasjonen.

1 Like

Den opprinnelige planen med EA lansering sommer 2016 virker mer og mer useriøs, de har jo fortsatt mye å gjøre nå i desember og januar bare for å nå en OK EA versjon.

6 Likes

Veldig godt poeng der @holmes

1 Like