rt 1.50
Da er det over 600 000 aksjer på kjøp fra 1.47 og oppover. Var det noen av dere som gjorde som meg denne gangen da? Eller satt tvilen for hardt i?
rt 1.50
Da er det over 600 000 aksjer på kjøp fra 1.47 og oppover. Var det noen av dere som gjorde som meg denne gangen da? Eller satt tvilen for hardt i?
Å doble på 1.44 var en av de enkleste avgjørelsene jeg har tatt i hele år
Mye kjøp av SKBN nå. Noen her som har fått liv i traderen sin igjen…?
Teknisk traff vi vel et nedre støttenivå i dag , da skal vi ha en rekyl opp og gjerne pluss i løpet av dagen…
Penger på gaten som de sier. Jeg tenker mest på kemneren og venter på 2017. Aksjesparekonto er kanskje tingen hvis det blir som lovet i statsbudsjettet. Hyggelig å se at det vektes opp på Funcom. Gleder meg til fredag og at de får vist mer av CE. Aldri si aldri men det er vel ikke mye rom for flere slike dupper i år.
Ikke rom for dupper, men dertil større som for PUPPER!
Jebsen kan konvertere 31des. Men konverterer han nå uten å selge aksjer først får han litt for stor eierandel. Samtidig er det lite trolig han kan selge føe launch pga insideinfo. Mulig han ikke kan selge før de annonserer salgstall faktisk
Nå vil jo salget av CE avgjøre fremtidens kurs i Funcom, og hvilke nye titler som osv, så hvis Jebsen selger alle aksjene sine og CE selger 1 million spill så vil det stå høyere enn i dag
Røyk på stop loss på morgenen, fikk igang traderen og kjøpte alt tilbake nå
Rundet 10.mill i omsetning alt. Meget sunt at mange aksjer skifter hender!
Skjønner ikke helt denne svingningen eg, men eg registrerer at det er noen her på forumet som er veldig flinke å treffe topp og bunn, men nå må dere ikke selge før vi ser kr 2
RT 1,60 allerede. Funcom altså
Er noe galt med siden til DnB ja… Her står Funcom i pluss
Du burde ringe funcom og foreslå det som deres nye slagord
Jeg selger ikke før 2 kr @Kronn - det er avtale Muligens ut med 1/2 parten da… men 2 kr er for blankt tall. Jeg selger på 2.05 - 2.20.
Frem til fredagens stream så vil folk som har trua laste litt mer opp. Neste uke vil nye folk tre inn i aksjen. Uka etter det er siste stream før jul. Folk har nå begynnt å få trua og etter å ha sett Domination traileren fra Funcom vil Inn og utland reprise aksjen fullstendig. Det hjelper også mye at Funcom skal ha selskapspresentasjon foran spillinteresserte investorer i nabolandet også da.
Good times ahead, good times indeed…
Edit:
Til dere 800 stillesittende medlemmer her på forumet så vil jeg bare si, kjøpe deg en Funcom aksje eller to og begynn å delta. Nå er et godt tidspunkt for inntreden i aksjen. Hvorfor ikke begynne med den?
10,5mn aksjer handlet i dag, voldsomt til volum for tiden - med mange nye eiere kan vi forhåpentligvis komme oss oppover utover i uka!
Ja, får håpe mange av de som kjøpte i dag ikke er fornøyd med en -7% avkastning
Er nok flere som posisjonerer seg for fredagen, og i dag fikk man utnyttet nyheten som kom om konverteringen. Ser ut til at de får god og jevn PR fra hele verden, stadig nye artikler som dukker opp.
Så da er det bare å glede seg til skikkelig lyd, fet combat og presentasjoner av features som skiller seg ut fra Ark.