Dagens reply Takk for underholdningen.
Hvem lager musikken til morgan kane filmene dine…?
Johnny Cash!
Ouch! Under beltestedet…
Dere må bare roe ned Funcom kjærleiken. Er ikke samme tonen fra de fleste her når de er ute av Funcom aksjen.
Inga kjærleik her i gården… men et snev av håp om at denne gangen blir spillet brukbart og får greie salgstall
Etter 5 forsøk bør vel Funcom klare det ikke sant?
Hehe… tjah… mener vel heller at de denne gangen satser på en genre hvor de faktisk har en reell mulighet til å lykkes. De har siktet litt høyt tidligere. Lego var bare håpløst, så den trenger du ikke komme med eksempel fra
Veldig enig @Onns Er nettopp det jeg prøver å få frem her Veldig mange har uærlige hensikter med sine kommentarer!
Har du flere eksempler en postene dine å komme med?
Det er ikke mitt inntrykk
Jeg synes det har trappet seg opp dette året med troll her på tekinvestor, dessverre. Tenker ikke da bare på Funcom.
Alle vet det er pengesterke investorer her inne, og noen prøver å utnytte det på en veldig barnslig måte.
De fleste her poster regelmessig hvilke aksjer de eier. Samt er ærlige om meningene etter hva de selger og kjøper.
Ja la oss vente til Funcom går ned 50% grunnet dårlig salg av CE så skal vi se hva alle sier for noe da Gleder meg allerede! Eller pga alle som selger seg ut før launch
(inkludert meg, for ja jeg selger før launch).
Kjøper pga potensialet, ikke noe annet. Funcom har bitt meg i rævva før, men den må under 80øre skal jeg havne i minus nå. Det skjer ikke
De med maaaange millioner aksjer i Funcom sitter på de. Hvorfor de enda ikke har solgt lurer du på? Tja, step 1 nå blir å lansere positive tall i en kvartalspresentasjon. Som bare vil bli enda blåere neste gang. Altså, en helt ny situasjon i Funcom bare det går tålelig bra med CE. Det skal mye til for at det skal gå galt her. Selv om Funcom driver selvskading for å roe ned forventningene.
Samme fortellingen hver gang Funcom gir ut et spill. Spar meg!
Hvem er det du refererer til her egentlig? Det er klart at når folk selger så er det jo en grunn til det, og det er vel ikke forventet at man da skal prate positivt om aksjen man har solgt i? I tilfelle, så har man jo gått mot seg selv, og jeg kan ikke skjønne hvorfor man skulle gjøre det.
Nå når du selv har kjøpt deg inn i aksjen så er du ikke like ensporet negativ som du var før. Det kommer faktisk en del positivt fra deg nå, og i så måte burde du kanskje ikke snakke for høyt?
Når det gjelder sutrepraten til Larsen om meg selv når jeg solgte i Hugo, så forklarer jeg salget i tråden der. Ikke har jeg vært entydig negativ heller, og når jeg solgte ga jeg en forklaring på det. Dette er noe jeg vanligvis ikke ville gjort, men gjorde det siden jeg hadde vært så aktiv i tråden der.
@Onns trollet først og fremst pga bagger, som trollet i Starbreeze tråden. Lite av det etter at bagger ble intodusert for døren.