Rt 0,99…
Som forvente og nevnt av meg tidligere.
Men en bra kjøps anledning på lave kurser.
Bedre å levere et bra produkt enn et hastverks produkt med problemer.
Første inntrykk er avgjørende.
Solgte alt til 1,13…
Som regel alltid en over reaksjon første dagen når nyheter kommer i Funcom enten de er positive eller negative.
Så blir spørsmålene mange, ble alt iscenesatt for å kunne sette en kjapp emisjon?
Funcom sa jo selv at videon så såpass crappy ut fordi de ville at forventningene til EA lanseringen skulle matche det de kom med. 50% downvotes på videoen ga vel et sterkt signal til Funcom at de ikke kunne slippe det i den tilstanden. De har derfor lagt på fire måneder ekstra utviklingstid.
Da kan vi nok vente en ny emisjon nærmere Januar ja…
Endelig fikk jeg kjøpt aksjer for 1 kr stk.
pffft- dette betyr jo at hypen rundt CE er utsatt like lenge… Jaja, fra 5% + i dag tidlig til 15%- nå…
Vet ikke, jeg skal reise bort på ferie og tar en pause fra funcom-sirkuset for en periode.
Har triplet beholdningen min nå. Nå er jeg komfertabel med å kunne trade litt på bunner og topper om jeg kan. Sitter til lansering med hovedstolen. Dette var en korrekt beslutning.
Hmmm…jaja fint for shorterne dette her. Spørs om de ikke visste om det.
Ja fint at den kom midt i lunsjen, og ikke utenfor børsens åpningstider
Jeg hadde jo kjøp på 1 krone blank “i tilfelle”. Jeg tror dette kan bli fint med litt tid på baken
Går nok oppover snart igjen, eventuell shorting må dekkes inn etter hvert også. Fint at de utsetter det hvis de ikke føler seg klare.
k 1,030 51T
Men burde de ikke sett det selv at den videoen ikke ville bli oppfattet som “magisk” ? Dette viser vel også at når det blir litt størrelse på spillene så klarer de ikke å holde tidsfrister og de mangler evnen til å se hva spillerene vil ha. Hadde de vært litt smarte hadde de kommet med den videoen før de kom med release dato.
ASC med nettokjøp på 463K aksjer hittil i dag.
Da ble det greit volum i dag likevel.