Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Rt 0,99…

Som forvente og nevnt av meg tidligere.

Men en bra kjøps anledning på lave kurser.

Bedre å levere et bra produkt enn et hastverks produkt med problemer.

Første inntrykk er avgjørende.

Solgte alt til 1,13…

1 Like

Som regel alltid en over reaksjon første dagen når nyheter kommer i Funcom enten de er positive eller negative.

Så blir spørsmålene mange, ble alt iscenesatt for å kunne sette en kjapp emisjon?

Funcom sa jo selv at videon så såpass crappy ut fordi de ville at forventningene til EA lanseringen skulle matche det de kom med. 50% downvotes på videoen ga vel et sterkt signal til Funcom at de ikke kunne slippe det i den tilstanden. De har derfor lagt på fire måneder ekstra utviklingstid.

Da kan vi nok vente en ny emisjon nærmere Januar ja…

1 Like

Endelig fikk jeg kjøpt aksjer for 1 kr stk.

Jeg har også kjøp mer nå :). Er dette den kjøpsanledningen som vi ventet på @Alex?

2 Likes

pffft- dette betyr jo at hypen rundt CE er utsatt like lenge… Jaja, fra 5% + i dag tidlig til 15%- nå…

1 Like

Vet ikke, jeg skal reise bort på ferie og tar en pause fra funcom-sirkuset for en periode.

1 Like

Har triplet beholdningen min nå. Nå er jeg komfertabel med å kunne trade litt på bunner og topper om jeg kan. Sitter til lansering med hovedstolen. Dette var en korrekt beslutning.

2 Likes

Hmmm…jaja fint for shorterne dette her. Spørs om de ikke visste om det.

Ja fint at den kom midt i lunsjen, og ikke utenfor børsens åpningstider

2 Likes

Jeg hadde jo kjøp på 1 krone blank “i tilfelle”. Jeg tror dette kan bli fint med litt tid på baken

1 Like

Går nok oppover snart igjen, eventuell shorting må dekkes inn etter hvert også. Fint at de utsetter det hvis de ikke føler seg klare.

k 1,030 51T

Men burde de ikke sett det selv at den videoen ikke ville bli oppfattet som “magisk” ? Dette viser vel også at når det blir litt størrelse på spillene så klarer de ikke å holde tidsfrister og de mangler evnen til å se hva spillerene vil ha. Hadde de vært litt smarte hadde de kommet med den videoen før de kom med release dato.

1 Like

ASC med nettokjøp på 463K aksjer hittil i dag.

Da ble det greit volum i dag likevel.