Spørs hva funcom Gjør, men nå er sikkert flesteparten fullastet så kjøperene blir ferre og ferre, så med mindre noe kursdrvende kommer, så kommer aksjen til å bli presset nedover.
Det er hva eg tror
Synker på lavt volum , stiger på høyt.
Alt OK.Volumtopper korresponderer godt med kurstopper og volumbunner korresponderer godt med kursbunner. Dette svekker trendbruddet.
kommer an på hva de gjør at markedsaktiviteter. Skal man først ha aksjer i Funcom så er vel ikke tiden inne for å rømme nå?
Hvilke markedsaktiviteter ser du for deg midt i fellesferien?
Trolig ikke annet enn noen bilder og kanskje en video ila juli.
Hvis de tar ferie hele hurven i sommer, så tyder det på at de er nær ferdigstillelse? Iallefall ikke muligheter for utsettelse?
Du har krav på 3 uker i sommerperioden, men de fleste tar mer, spesielt småbarnsforeldre
Jeg syns det ser ut som at volumet tørker inn og en ny bunn blir nådd. Merker at markedet responderer med å kjøpe så fort vi dykker litt ned.
Det er fortsatt emisjonsaksjer som kontinuerlig selges og det legger jo et lokk på stigningen. Med dagene og ukene vil dette avta, og da er det kun markedet som bestemmer prisen.
Vi så i mai at FC steg 20% uten noen nyheter - det var kun et rally fra en etablert bunn. Tror det bare er et spørsmål om tid før det skjer igjen. Likevel blir nok trøkket noe redusert av ferien.
Husker du chat/gruppeproblemene som TSW hadde i 3-4+ uker etter launch ? Tipper de hadde blitt fikset en god del kjappere hvis de ikke hadde hatt folk på ferie i juli. Selv om de ikke er nær ferdigstillelse er det nok en stor fordel for FC at folk tar ut store deler av ferien før launch slik at man slipper å komme i en situasjon hvor folk skal ta ferie når det er bugs som må fikses.
Du har krav på 3 uker sammenhengene i perioden 1. juni - 30. september. Kanskje alle har hatt feire da siden det har vært så stille?
Jeg fyllte på litt på 1.17, kanske ta litt til da eller?
Kjøperene kommer ruslende til på nivåene vi er på nå, positivt, men det skjedde også i går og dagen Før, dør kursen endte i minus, skjer dette hver dag fremover så er den ned på krona til helga.
Eg viiiiill kjøpe under krona !
Når eg er tilbake fra lunsj så skal eg foreta endringer, vet ikke om det blir kjøp eller salg
Kjøp deg ett par boksehansker / alternativt tvangstrøy med tidslås
Conan Exiles to enter Early Access in January 2017
After careful consideration, Funcom N.V. (the “Company”)
has decided to move the Early Access date for Conan Exiles
to January 2017. The development team is on track to deliver
what they set out to do for September 13th of 2016. However,
after evaluating the game as well as feedback and
expectations received from the game’s potential audience, it
is the Company’s opinion that additional development time
will allow for a better product with higher quality and
sales potential, and that this will make it better equipped
to meet expectations.
Funcom’s recently strengthened financial situation allows
for additional development time for Conan Exiles, and the
Company believes that investing in this additional time will
serve to increase the value of the business in the long
term.
Badhoevedorp, The Netherlands, 22 June 2016
Funcom N.V.
This information is subject to the disclosure
requirements acc. to § 5-12 vphl (Norwegian Securities
Trading Act)
Solgte 50% på 1,12
Dette er vel positivt for selskapet at de satser på best mulig produkt, men hva vil dette si for kursen tror dere?
Jeg tror vi skal ned og begynner å lure litt på om de trenger en emisjon til…
Ute og solgte da eg gikk til lunsj, somsagt bare en halv fot inne så var lite volum
For meg blir alle nyheter farget av en kjip emisjon, tenker på om den andre datoen var laget for å få opp interessen slik at emi gjengen kunne selge unna en del? Så klart spekulasjon fra min side.