Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Det er ikke feire enda - det sagt så er det mye bra 4g nett overalt og like priser i europa, så det ligger sikkert folk rundt om i europa og kjøper /selger som pokker :wink:

er det Delphi som fyller?

ja, veldig, men jeg sprer det som regel “over tid” så ble jo kjøpsposten på 1 krone borte litt etterpå :slight_smile: NÅ er jeg ferdig foreløpig…

Jeg er veldig spent på om det du har sagt om at utsettelser vanligvis er et godt kjøpstidspunkt stemmer denne gangen eller ikke. Det kommer vel på hvor langt aksjen faller. :wink:

har kjøpt 75K nå på 1-1.03 :slight_smile:

1 Like

det er omsatt hvor mye, 13 mill aksjer ? - ca 12 mill aksjer på 1. kr
Så værsågod de som skulle ønske å tømme seg får lov, 1 kr selg do it- get the fuck out :slight_smile: Så kan vi begynne ferden opp.

1 Like

Ser ut som om ASC har ombestemt seg…

1 Like

Vanligvis ja, men nå har funcom sommerferie straks, det er forventet mindre nyheter fra funcom, det kan få den til å sige litt tilbake. Jeg fryktet en utsettelse, det var noe som ikke helt stemte her med funcom på sommerferie og den siste videoen.

1 Like

jeg ler høyt om vi ender opp i dag,

er ikke langt heller, 1,160 ? - går unna fort det. 12% fall på en utsettelse, var slettes ikke gale :slight_smile:

Jeg tar denne nyheten med den positive vrien. De ville nok fått slakt i september. De utsetter nå og lanserer nesten ferdig spill, kjører ea en måned for å finslipe det som måtte være negativt. Full launch mens det fortsatt er varmt.

Nå har jeg 600k aksjer.

6 Likes

Du selger jo før den kommer til 1,16 :wink:

5 Likes

Kjøpte mer på 1,01, fomla med tlf så 1,00 forsvant…

Nei

har 1 kr i snitt nå - så da satser vi vel på 50% eller 100% denne gangen;)

1 Like

Er det gått konkurranse i hvor mye man potensielt kan tape her nå? Det er ikke overraskende at de utsetter etter all den negative omtalen de fikk etter forrige video. Så da blir det elendige resultater helt til neste år. Tragisk. Likevel fortsetter folk å hive penger etter Funcom. :smile:

Kommer vel snart nyheter om de 2 andre spilltitlene også?

1 Like

Kanskje de også utsettes? :smile:

1 Like

Satan så dette går unna. 15 mill aksjer omsatt.

Rekker de å gi ut CE på EA uten en ny emisjon nå? kostbasen øker tydeligvis

For Starbreeze så har du alltid argumentert for at utsettelser ikke spiller noen rolle. De får bare inntektene litt senere. :wink:

6 Likes

Dere er noen tøffinger, det skal dere vite :wink: