Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

itx? Du er jo gal du : )

Mvh. brent barn

2 Likes

Pr nå handler det mer om at selskapet må overbevise meg om at det er ett godt case, når det er gjort kjøper eg gjerne til høyere kurs enn hva vi har idag, inntil videre ser eg ingen grunn til å stresse, men samtidig åpen for at det er feil valg.

1 Like

Her er alt blodrødt. Trengte ikke Brexit. Men Brexit har ikke tatt mer enn 3-3,5 % foreløpig…

1 Like

Hehe, eg gjør oppmerksom på at eg ikke eiere Itx, men at den har en plass i watchlisten ( gikk på en jævlig smell der tidligere i vår, men det er glemt nå )

2 Likes

Natto er blå

2 Likes

På min liste er det omtrent bare kog som er blå.

da har de konvertert 1.5 mill warrants til askjer a 0,1 usd - så mer cash i kassa til funcom.

the 17 June 2016 Mirador S.A. exercised 1.565.000
warrants giving rights to subscribe for 1.565.000
new shares in Funcom N.V. at a price of USD 0.10 per
share.

5 Likes

Akkurat i tide for å få med seg 0.55-aksjer i rep-emi.

4 Likes

Utvanningen forsetter.

La oss se:

1. Utsettelsen som kom ble mye mindre kursfall enn jeg hadde trodd.
  2. Brexit ser også ut til å gå ganske bra til funcom å være. Fryktet det værre.

Hva i all verden skal hende for at aksjen skal under 0.85? Nyhetstørke muligens.

7 Likes

Conan LLC har overdratt warrants til Mirador S.A. i Luxemburg?

Prøvde å finne litt info på firmaet:

Her befinner de seg
https://www.google.no/maps/@49.5913419,6.1405584,3a,75y,246.7h,84.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXXkDGIECMcURN7sHmFQgqA!2e0!7i13312!8i6656?hl=no

MIRADOR S.A.

Company Number
B78551
Incorporation Date
10 November 2000 (over 15 years ago)
Company Type
Société anonyme
Jurisdiction
Luxembourg
Registered Address
160, Route de Thionville
L - 2610 Luxembourg

Videre sporer jeg foretaket til Lennart Stenke -
http://domainbigdata.com/email/lennartstenke@gmail.com

Deltok blant annet i emisjon i Paradox:
http://www.redeye.se/aktieguiden/press/utfall-av-nyemission

1 Like

Ja, fokuser kun på det negative :+1:
Edit: der var vi på krona igjen, bunnsolid støtte?
Edit2: vi er i pluss :grinning:

2 Likes

jeg tror vi har nådd bunn, kanskje vi skal 10% til ned - eller så mye som 20%.

Men jeg er veldig sikker på at vi er over 1.50 før juli er omme og at kursen er i 1.5 - 2 kr før jul. Doble penga :slight_smile:

Litt enig og uenig med deg. Brexit og ytterligere utvanning har sålangt idag hatt null effekt på aksjen. Det er litt skremmende.

Det er da heller 100% normalt? Hittil har det ført til svekket krone, noe som er positivt for Funcom som først og fremst har utgifter i NOK.

5 Likes

pas ut med alt som ble brukt å pumpe den med for en uke siden ?
Var ve minus rundt 600k igår, 300 til nå idag

Jeg prøvde meg på 0.93 idag :smiley: Ser dog ikke ut til at ordren min har gått igjennom og at jeg tydeligvis var noe for sent ute med å legge den ut :frowning: Prøver igjen “senere” :smiley:

4 Likes

Nå har de også kontanter i nok og gjeld i usd, men samtidig bedre enn tidligere da gjelden var større.

1 Like

RALLLLLLLLYYYYYYYYY!!!

Opp 2 % !!!

(Rom fol litt galgenhumor? :grinning:)

3 Likes

Sant. For oppsidescenarioet, så betyr det lite, ettersom gjelden i det tilfellet vil bli konvertert til aksjer. For nedsidescenarioet, så er det jo ikke så pent. Samtidig, nedsidescenarioet er rimelig bekmørkt fra før av.

3 Likes