Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Vanskelig å spå men…

Intradag støtte på 1 kr, ser at kjøperbildet øker kraftig rundt her.

Omsatt p.t. 4.22 M aksjer den første halvtimen av en handelsdag.

Kjøper interessen er definitivt til stede, vil ikke gå lenge før vi har pløyet gjennom de av emisjonsdeltakerne som ønsker å realisere nå. Og deretter rekyl opp skulle jeg tro.

1 Like

Tar det som en trade :slight_smile:

Edit : det ble tatt på krona, var ikke rask nok på åpning, men antar det kommer flere muligheter under krona.
Det vil nok tidvis være pause i emi utsalget, og da vil markedet vurdere som om det er over, da løfter kursen seg, før det fortsetter

1 Like

Det hadde selvsagt vært gøy å fått noe på 0,80, men tviler litt på det blir så mange av dem. Tror faktisk at de får solgt det de trenger på 1kr de som vil ta gevinst av emideltagere for 1 kr er rimelig for aksjen og det finnes kjøpere der. MCAP 230m er jo lavt på alle måter. Blir spennende å følge utviklingen ut juni.

Er det en slags gentleman agreemant deal på krona da ?

1 Like

La inn en ordre på 0.95

3 Likes

Ta 0.99 da iallefall, så får du i det minste rett i at det ble kjøp igjen under krona :wink:

3 Likes

Tviler på det, men tror det er mange kjøpere på rundt krona. Kjøpte selv 300k aksjer med snitt 1,03 i dag. Rett og slett fordi jeg vurderer 1kr som veldig rimelig.

1 Like

Jeg vil ha til 0.95 og ikke 0.99 :wink:

7 Likes

Tok litt mer på 1,03
Nå må eg slå av så eg ikke kjøper mer, markedet ser ut til å svelge godt unna.

2 Likes

Salget på 0.85 ser jo ikke så bra ut nå…

Jeg hadde håpet den skulle krakke mye mer ned og at panikken skulle bre seg blandt emisjonspiratene, men holder seg greit så langt…

3 Likes

I dag fyller jeg opp, holder litt igjen til den obligatoriske utsettelsen som fort kan komme selv om det er EA.

1 Like

Kan jo være at noen av emisjonsaksjene er tatt med langsiktig perspektiv.
Synst det er litt vanskelig å tenke for utigjen nå, blir for mangen konspirasjonsteorier i hodet mitt.
Uansett, pr nå er eg i pluss på alle kjøp idag :slight_smile:

1 Like

Kursen har vært på 1.6X etter emisjonen så hvorfor skulle de tro at å kaste ut aksjer lavere enn 0.85 vil være lurt?

dette er det jeg har ment hele veien, nå var det 1 mill aksjer som kom til 0,85, og fikk solgt, hva hadde skjedd med 20 mill aksjer, ? kursen hadde vært 0,50 før de hadde fått solgt en eneste en, og da hadde de ikke tjent noen ting. så dette kommer til og gå i rykk og napp. 1 mill her og 1 mill der!

@MK1

Kan eg gratulere med gevinst, eller sitter du videre ?

Det er ganske logisk at de slengte ut 1 mill aksjer som et slags startskudd. Økning fra 0.85 til 1 kr viser en god stigning og lokker flere kjøpere, slik at nedsalget kunne gå for fullt. Alt virker veldig godt gjennomført og planlagt i dagens handel. Sakte, men sikkert trekker de salgsprisen opp, og kjøperne løper etter.

1 Like

Dette er proffer vi har med å gjøre, men jeg synes ca 1 kr er en fair pris for funcom nå. Kan ikke tenke meg til at det blir store tapet i alle fall å sitte til release EA nå.

2 Likes

Helt enig, og fortsetter det sånn så skal alle med emisjonsaksjer har skryt for måten det selges på.
Samtidig er vel hver enkelt litt avhengig av ikke noen dumper, da ville det vert førstemann til mølla.
Ser at kjøp rundt krona kan bli bra, men fortsatt veldig skeptisk

Woah, Funcom snart i blått jo

Gratulerer alle dere med fortjeneste.
Går det videre oppover blir det uten meg. Trur eg…