Tåler en dupp og to til… kunne tenkt meg litt til 

Conan Exiles.
Jeg har luftet Funcom sin ide til gamere jeg verdsetter og følger. Noen av de følger jeg på Twitch mens andre har jeg hatt kontakt med i mange år via teamspeak. De liker ideen og de liker hva de ser i traileren. Det de har sagt til meg er nok til at jeg tør å satse noe kapital i Funcom under krona 
Bagger har ferie tipper jeg.
Edit: Fjerner linken siden han sikkert ikke ønsker å bli navngitt.
Selvom mange vet dette fra før, så synes jeg det er litt unødvendig å skulle benytte enhver anledning til å spre det videre.
Helt enig med deg 
veit han skriver mye på HO men det gjør så mange andre også !
ser ikke vitsen at jeg skal vite hans Mail adresse 
med tanke på alle tar sit eget valg … og alle veit man vinner og taper på børsen !
Fjernet posten, ikke post personlig info.
Såeh… hva sjer a?
2 kroner snart eller?

kan jo håpe på det 
tror vi ligger og leker på rundt 1 kr til uka også…
Kanskje du ser vitsen når han kontakter sjefen din på jobben din og begynner å blande Sjefen din inn i HO diskusjonen. Kanskje du blir litt mindre prinippiell når det gjelder den karen da.
Trodde dere var ferdig med den saken jeg?
Hvorfor skulle han kontakte sjefen til Zycko? “It takes two to tango” og den uheldige episoden var mellom deg og han. Ikke bland flere inn og forsøk å glem fyren er mitt tips.
2 for tango, men en må by opp til dans. Jeg er ikke den første som danset tango med Bagger. Det er andre som har fått drapstrusler. Bl. a. Miir.
Det sier litt om at det er han som danser i utakt. Ikke jeg. Zycko kan muligens oppleve noe lignende i fremtiden dersom han skulle finne på å danse tango med Bagger. Nå er han i hvertfall advart. Jeg kommer til å fortsette å gi nye forumere tips om hva de kan ha i møte. Men hvis muligens Bagger mistet jobben sin blant de 12, så må han trolig finne en ny hvor han faktisk må jobbe og ikke kan skrive 40 poster om dagen, hvor han sier at han gjør det motsatte av hva han faktisk gjør.
Da må jeg bare unnskylde, men jeg kjenner ikke han i IRL i det hele tat. At han gir folk drapstrusler osv… Var nytt for meg! Da har han synket lavt… Da fortjener han faktisk og få litt dritt slenging fra folk!!
Det er helt greit å advare folk men la det nå ikke ta helt av her da. Du og Bagger burde nok møtes over noen øl og gjøre opp med god gammeldags håndgemeng.
Tror ikke man skal kødde med folk som bagger. Jeg mener at man mangler noe i toppetasjen når man kontakter sjefen til en man har diskutert med på et onlineforum. Spesielt når man itillegg kommer med usannheter…
Edit: tror også at morti hadde fått bank hadde han fulgt ditt råd 
Joda men det jeg skal frem til er at for meg som ikke kjenner noen av de så fremstår Morti som like psykopat som Bagger så opphengt i person som han er. Dog hadde jeg sikkert gjort det samme om det hadde skjedd meg. Kinkig er saken uansett både for admins, arbeidsgiver og de involverte parter
Hva er det du skriver for noe? At jeg er psykopat fordi jeg er opphengt i han? Jeg svarer faktisk på et spørsmål om Bagger jobber for — her: [quote=“MK1, post:1261, topic:838, full:true”]
Noen som vet hvor denne Bagger har blitt av? Er det slik at han jobber/jobbet i —?
[/quote]
ved å linke inn hans epostadresse i det firmaet. Noe som besvarer spørsmålet, vil du ikke si det?
Hvordan kan jeg fremstå som psykopatisk? Jeg har ikke gjort noe galt engang. Det er oftere andre enn meg som tar opp Bagger relaterte tema her på forumet. Som her i denne tråden nå i helga. Var ikke jeg som tok det opp.
Siden det er nesten 400 nye medlemmer her siden det skjedde så gir jeg bare en veldig kortversjon her. Det er mye værre om en går inn i detaljer, men for å holde det kort.
Det som skjedde når vi røk uklar var tross alt at han skrev rundt at han kjøpte hundretusener av aksjer, mens han solgte. Når konfrontert med dette nektet han. Det var mye krangling frem og tilbake den dagen. Mange innlegg. Han skrev videre på HO (var alt kastet ut herfra) at andre måtte kjøpe alt de hadde slik som han. Når vi hadde liste som viste at historien var en annen. Derfor postet jeg hans reelle navn. Slik at folk kunne bestille en liste selv og se at han ikke hadde millioner av aksjer. Det tålte han ikke. Så han kontaktet sjefen min på jobben via epost med helt ville anklager. Prøvde å fremstille det som om jeg brukte firmaets ressurser til å hente ut personinformasjon om han. Selv om han visste at det jeg hadde fått den informasjonen av han selv. Da han sendte meg og flere andre her på forumet eposter fra hans egen jobbadresse. Det var slik jeg visste hva han het og hvor han jobbet - og motsatt. Han påstod til sjefen min at jeg i tråd av megleryrket hadde brutt eiendomsmeglerfirmaets personvernhensyn tralala
Dette som en ren hevn for at jeg avslørte bløffen om at han var storeier i Funcom for alle Hegnars lesere uffoghuff.
Så etter dette igjen, siden jeg er heldig og har en sjef som elsker meg, har jeg valgt å ligge lavt hva angår Bagger. Og det råder jeg alle andre å gjøre også. Det var selvsagt kjipt for meg når sjefen kalte meg inn på kontoret, men når han forfattet svaret tilbake til Bagger, mens jeg satt der, så ble jeg lettet og glad for at jeg overlevde et angrep fra en psykopat jeg traff på nettet. Og nå prøver jeg å unngå han mest mulig.
apropo @nofun jeg har sett Facebookprofilen hans og vet at han er en tidligere bokser
Les kommentaren min som en tredjepart og prøv å gjør deg opp et nøytralt syn på saken.
Som sagt ingen av dere har gjort meg noe men med “vendettaen” din så kan du for en utenforstående se minst like gal ut. Det var det jeg skulle frem til. Og om du leser resten så hadde jeg mest trolig gjort det samme som deg.
Hvilken vendetta? Gal ut? Må du rulle inn. Jeg har ikke nevnt Bagger på ukesvis på dette forumet og nesten sluttet på HO pga han. Da blir det litt drøyt å kalle det for en vendetta. At jeg er forbannet på han er klart, men har jo unngått å ta opp noe om bagger her på forumet. Skriver utelukkende om han nå pga deg. Må jo få forsvare meg. Så foruten å svare på spørsmålet som ble stilt, hvor har jeg tatt opp noe som helst om bagger/gordon? Hvilken vendetta er det du snakker om?
Og når du kaller både meg og bagger som psykotiske og gale så gjør du det samme som å kalle både voldtektsofferet og voldektsmannen for “lette på tråden”. Så kanskje utenforstående burde “holde munn” når de ikke vet hva de snakker om istedet for å komme med karakteristikker? Spesielt å komme her å sammenligne meg med Bagger når den ene har kommet med drapstrusler, ringer til kontoret hvor folk jobber, lyver blankt om forhold rundt Funcom (med vilje) og hans posisjoner og generelt går til personangrep hele tiden, men jeg ikke har gått til personangrep på noen her, poster kjøp og salg i rt, er ærlig og generelt behandler andre med respekt. Enig eller uenig.
Er andre enig i dette her eller?