Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Og naturligvis så er jeg ikke så dum at jeg nødvendigvis selger på 3 kr om trend er kraftig opp…

Er ikke dumt å selge på 3kr når du kom deg inn under 1kr, selv om trenden er kraftig opp :wink: Det er faktisk det motsatte vil nå jeg si!

2 Likes

Snittet mitt er 1,01 kr.

1 Like

Jo, men jeg setter normalt tre gangen som et mål. Slik også med GIG som jeg kjøpte i fjor og solgte før nedturen nylig. Hadde ved inngangen på året 50/50 i Funcom og Gig og solgte Funcom i januar og avventet med ny inngang inntil finansiering var sikret.

På mine relativt sett beskjedne poster i Funcom ser jeg av VPS utskriften at jeg har realisert 521 T NOK i gevinst gjennom årene.

7 Likes

Alle bekker små… :relaxed:

2 Likes

Ikke dårlig :slight_smile:

Selv om Conan har hatt en bra oppgang, vær obs på at de har slått sammen HUB’ene for US og EU. Det medfører at US faller.

Jeg spilte TSW aktivt i 2012/2013… tenkte og intalere det og spille det igjen nå.
Nesten umulig. SPILLet vil koste meg bort mot 3000kr for alle expansion packs osv… for og få et komplett spil…
Folka i TSW blir også Tvunget nesten til og kjøpe the Park. bare for og få 3 items som er jævlig bra i TSW igjen… Funcom ville tjent litt mere på og sette ned PRISA i TSW nå… syns det er faktisk for dyrt og starte og spille det nå igjen…

Er free trial på TSW, så du får jo 10 dager gratis.
https://play.thesecretworld.com/

Med tanke på hvor mange timer med spilling du får i dette spillet, er det veldig rimelig. Spesielt når det er på salg.

2 Likes

Trenger man mer en dette da?

5 Likes

ja Tsw er lagd for 18år + med egent intekt…
hadde dem lagd spillet litt mere 13+ som wow ville de hat mye flere kjøpere.
ingjen foreldre vil at barna demes skal spille et spill som er kjøp og betal…

Hvor fant du den ?
skal jeg kjøpe alle med funcom points. vil det koste meg jævlig mye…

Foreldre generelt har vell i bunn og grunn veldig liten peiling på hva barna driver med på pcn :)[quote=“Zycko, post:1482, topic:838”]
skal jeg kjøpe alle med funcom points. vil det koste meg jævlig mye…
[/quote]
På funcom sin hjemmeside… :slight_smile:

Edit; Link for de som vil støtte Funcom sin Q3.
STÅ PÅ GUTTA!
https://buy.thesecretworld.com/

1 Like

handla Ultimate edition nå !
skal det nerdes igjen ! :smiley:

8 Likes

Tok helg på 0.94.

1 Like

Siste melding fra Funcom: he he :grin::joy::grin:

…tar det som et tegn på at veldig mange nybegynnere har fylt både innboksen til Funcom og ABG!

4 Likes

Hva er dette?

Ikke så langt unna 30-dagers peak en fredagskveld :tada:

2 Likes

Similarweb på registersidene til spillene tyder på at aktiviteten har tatt seg opp noe igjen i mai og juni (large scale mmo)

4 Likes

Herre så kjedelig aksjen er om dagen…

1 Like

Du burde kjøpe KIT :stuck_out_tongue:

3 Likes