Og naturligvis så er jeg ikke så dum at jeg nødvendigvis selger på 3 kr om trend er kraftig opp…
Er ikke dumt å selge på 3kr når du kom deg inn under 1kr, selv om trenden er kraftig opp
Det er faktisk det motsatte vil nå jeg si!
Og naturligvis så er jeg ikke så dum at jeg nødvendigvis selger på 3 kr om trend er kraftig opp…
Er ikke dumt å selge på 3kr når du kom deg inn under 1kr, selv om trenden er kraftig opp
Det er faktisk det motsatte vil nå jeg si!
Snittet mitt er 1,01 kr.
Jo, men jeg setter normalt tre gangen som et mål. Slik også med GIG som jeg kjøpte i fjor og solgte før nedturen nylig. Hadde ved inngangen på året 50/50 i Funcom og Gig og solgte Funcom i januar og avventet med ny inngang inntil finansiering var sikret.
På mine relativt sett beskjedne poster i Funcom ser jeg av VPS utskriften at jeg har realisert 521 T NOK i gevinst gjennom årene.
Ikke dårlig 
Selv om Conan har hatt en bra oppgang, vær obs på at de har slått sammen HUB’ene for US og EU. Det medfører at US faller.
Jeg spilte TSW aktivt i 2012/2013… tenkte og intalere det og spille det igjen nå.
Nesten umulig. SPILLet vil koste meg bort mot 3000kr for alle expansion packs osv… for og få et komplett spil…
Folka i TSW blir også Tvunget nesten til og kjøpe the Park. bare for og få 3 items som er jævlig bra i TSW igjen… Funcom ville tjent litt mere på og sette ned PRISA i TSW nå… syns det er faktisk for dyrt og starte og spille det nå igjen…
Er free trial på TSW, så du får jo 10 dager gratis.
https://play.thesecretworld.com/
Med tanke på hvor mange timer med spilling du får i dette spillet, er det veldig rimelig. Spesielt når det er på salg.
ja Tsw er lagd for 18år + med egent intekt…
hadde dem lagd spillet litt mere 13+ som wow ville de hat mye flere kjøpere.
ingjen foreldre vil at barna demes skal spille et spill som er kjøp og betal…
Hvor fant du den ?
skal jeg kjøpe alle med funcom points. vil det koste meg jævlig mye…
Foreldre generelt har vell i bunn og grunn veldig liten peiling på hva barna driver med på pcn :)[quote=“Zycko, post:1482, topic:838”]
skal jeg kjøpe alle med funcom points. vil det koste meg jævlig mye…
[/quote]
På funcom sin hjemmeside… 
Edit; Link for de som vil støtte Funcom sin Q3.
STÅ PÅ GUTTA!
https://buy.thesecretworld.com/
handla Ultimate edition nå !
skal det nerdes igjen ! 
Tok helg på 0.94.
Siste melding fra Funcom: he he 

…tar det som et tegn på at veldig mange nybegynnere har fylt både innboksen til Funcom og ABG!
Hva er dette?
Similarweb på registersidene til spillene tyder på at aktiviteten har tatt seg opp noe igjen i mai og juni (large scale mmo)

Herre så kjedelig aksjen er om dagen…
Du burde kjøpe KIT