Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Conan Exiles får egne servere hos Funcom samt at spillerne kan ha server selv, så en mellomting.

Kjøpte 25k til på 0.98. Fant ut jeg har for lite aksjer. Noen av dere som har en følelse av at tiden for aksjer under krona kan være forbi?

1 Like

tror man kan få kjøpt under 1 kr fram til sluten av juli !

Når omsetningen er så lav som nå og samtidig det værste av dårlige nyheter er ute så kan aksjen godt kjøpes på dette nivået. Traderne triller ører, men nå er det ikke noe å trille på lengre. Derfor tror jeg det blir brudd opp. Et brudd ned vil jo alle tape på. Til og med traderne. Nei nå er det beste å blåse gjennom 1.02 og lage ny tradingintervall 1,00-1,07. Da får vi samtidig teste om salget fra neonet/asc øker på der før en eventuelt blåser gjennom 1.07.

1 Like

Ja nå kjøpte jeg faktisk enda mer. 20k til på 1.00. Er oppe i 100k nå. Snitt 0.97-0,98.

ASC nettokjøper jo også 150 000 nå. Hmm…

1 Like

Hvilke planer emisjonskameratene har vet vel du best… Jeg bare registrerer at ASC og Neonet har en tendens til å tømme seg hvis kursen stiger over en krone.

Nå skal jeg legge Småsparer frustrasjonen bak meg @MK1, så jeg foreslår at vi begraver “stridsøksen” :+1::+1::blush:

1 Like

Edit:

Ordner seg dette :slight_smile:

Opprinnelig innlegg ble erstattet av en hyggeligere tone i hode mitt :slight_smile:

1 Like

Kjøpte mer på 0.98. Nå har jeg såpass at den godt kan begynne å gå :slight_smile: Alle ferdig lastet? Ikke??? :wink:

1 Like

Har forlengst funnet roen i funcom. Ca. 1 kr er en ok pris med høy oppside. Skal overtegne grovt i emisjonen (hvis kursen holder seg) i håp om å få litt flere aksjer. Om pris er 0.95 eller 1.05 interesserer meg lite, det er ikke de kursdifferansene jeg skal tjene penger på denne gangen.

1 Like

Er ikke i nærheten av å tenke innlating enda :wink:

Nå må du ikke være for treg på avtrekkeren da. Du vet det er stor forskjell på å kjøpe til 0.98 og 1.10. Det er jeg og ABG Sundal Collier enige om. Derfor kjøper både jeg og de for 0.98 nå heller… :wink:

2 Likes

Tja, men du solgte vel deg ut rundt 98 igår før du gikk innigjen ?
Så helt overbevist er du kanskje ikke ? :wink:

2 Likes

Nei i går solgte jeg på 1.00. Og kjøpte litt inn igjen på 0.97 rett etterpå. Det er bare øretrilling som jeg så var mulig å gjøre. Og siden jeg for en sjelden gang faktisk har ferie og kan sitte og følge med så tar jeg gjerne muligheter til å tjene et par tusen kroner ekstra. Nå har jeg det jeg vil ha. Kan godt være at jeg kjøper mer, men da er det for å ha en traderpott. Tipper jeg kjøper ca 30-70k til. Men da vil jeg nok trade ut en del når muligheten byr seg :slight_smile: Jeg vil ha minimum 100-150k sittende inne nå hele tiden frem til lansering.

Disclaimer: Det er planen nå. Alt kan endre seg ved nyheter og eller endret innstilling, samt værforhold.

4 Likes

Ok, da gratulerer eg med fin gevinst og god trading :slight_smile:

1 Like

Noen som har gjort noen utregninger på når pengene er brukt opp? Med tanke på om det blir emisjon før spillet gis ut eller ikke…

Det er nå noe bedre enn før da hvertfall. Utrolig hvor mye penger som går til servere og drift når nye spill slippes. Hadde de sluppet disse kostnadene så hadde det vert en enorm forskjell.

Tror nok det er ganske sannsynlig med ny emisjon, men på høyere kurs kanskje ?

Det er bad :grin: Ikke enkelt å vite hvordan den vil se ut i tilfelle.

Om det skulle skje blir det en mindre emisjon med fortrinnsrett. Noe annet ville vært helt på jordet. Eller en totalkollaps…