Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Vi snakket litt om utfordringer ved å portere fra PC til konsoll. Nedenfor er en link som viser veien Reloaded Games måtte gå gjennom nesten ett halvannet år måned for måned for å få, riktignok ett eldre spill, over på konsoll. Det er ikke direkte sammenlignbart da Funcom trolig vil gjøre det enklere for seg ved å ta hensyn til fremtidig konsollutgivelser, men litt greit med info rundt hvordan det funker i praksis.

https://community.playhawken.com/topic/4786-dev-update-catching-up-coming-soon-ps4-xbox-one/

1 Like

The idea behind this was that we could not get satisfactory console controller input. Shifting focus between all the elements on the existing UI was proving near impossible. So, we sort of had no choice but to try rebuilding a new UI framework using all the experience of past console port work and current best practices. This process was very time consuming, and I’m sure our publisher can emphasize how worrisome it all was :wink:

De brukte vell 3mnd bare på UI etter litt rask lesing… Bra link forresten :slight_smile:
Men er enig som du har uttalt tidligere (?) at om Funcom bruker hele det året de har sakt de maks bruker, ser vi ikke release på konsoll før i 2018, men om de er ferdig etter 6mnd… Ser vi kanskje release før juletider? :slight_smile:

Eg stusser over hype gjort av profilerte investorer.
Men eg synes det var en god sak å gå i Fa og utale seg om at man ikke Bør bruke t retter i sympati med små aksjonærene, litt rart var det likevel da samme personer solgte seg ned og da dermed likevel ikke hadde retter og bruke.
Jaja, alle har sin agendaer, noen med flere kanaler enn andre.
Håper alle lykkes :slight_smile:

3 Likes

Godt å se at du ikke tar helt ferie :slight_smile:

Direkte ufint, og det er lov å nevne navn når de selv går ut som Mor Teresa i media på den måten. Gjelder vel blant annet Lars Brandeggen.

For ikke å snakke om han fjotten Myrseth som opptrådte på HegnarTV. Tragisk!

7 Likes

ASC og CAR på kjøperen denne uken :slight_smile:

2 Likes

Jeg liker at CAR kjøper. De er ikke så ofte inne og trader. Jeg føler de er litt seriøse. Utenom denne uka har de ikke handlet noe de tre siste månedene. Blir spennende å følge med på.

1 Like

Ja nå er det nesten 2 millioner aksjer som ligger på kjøp over 1 krone. Tror tiden for å handle til under en krone er forbi nå. Det er litt tynt oppover også nå. De som vil inn på lave nivåer bør kanskje kjøpe nå?

8 Likes

rt. 1.07 :slight_smile:

7 Likes

17k igjen på 1.07 før vi toucher 1.08 … RT 1.07
Håper vi tar helg godt i pluss, det blir iaf en fin start på ferien :icecream:

2 Likes

der er vi på 1.08 nå snakker vi cash …
hahaha

1 Like

Vi står fortsatt på startstreken. Alle har vel hørt startskuddet nå? Sommerens rakett :rocket:

1 Like

Helt sikkert noen som er på ferie og spiser fortsatt is. :slight_smile:

2 Likes

tror vi ligger forsiktig rundt dagens nivå til vi er kommet til 8-11 august da det mest sannsynlig vil komme melding om solid overtegning i “rep emi”, da tenker jeg funcom slipper noen nyheter og kanskje en cgi trailer for og starte rallyet :wink:

2 Likes

Vi har snust på 1.08 og enda ikke sett noe salg fra Neonet eller ASC. Ser vi ikke det på 1.10 heller så står vi i 1.20 før vi vet ordet av det. Prosentene er gode med inngang nå…

5 Likes

Jeg tenker det er mange som har tro på en fin oppgang frem mot lansering, så det er naturlig at flere velger å posisjonere seg før høsten. Jeg liker det jeg ser på grafen, en rolig og stigende trend som ser ut til å etablere seg.

3 Likes

Der solgte ASC 50 k på 1.07. Hvis de ikke selger mer enn 50k til så er det ingen fare. Hehe, det er vel egentlig åpenlyst, men de kjøpte vel ca 100k for et par dager siden tror jeg. 0.97 var det vel.

1 Like

DNM, skjønner det bare ikke, trader for ører. Jaja, synd for vedkommende

DNM skal ut før helga og dumper aksjer. så kursen synker før helga igjen.
kom ikke som noe overaskelse at kursen skulle ned igjen…

Spiser mye is om dagen :slight_smile:

2 Likes