syns aldri nedstigning er bra !
nå tar vi innspurten før helga… liker ikke og se RØDE tall 
Må jo ikke være Jebsen som selger. Nå har vedkommende solgt litt vel mye synes jeg, så jeg kunne tenkt meg å se en aksjonærliste.
Ble vel bestilt i går tror jeg. Bestiller vi en ny i dag så finner vi vel ut av det
I siste melding 25/7, står det at KGJ har 23750525 aksjer. Det vil si 750000 mindre aksjer enn ved forrige aksjonærliste.
Så noe har skjedd.
Edit:
Fra 11/7 - 24/7 solgte ESO 760K aksjer, så det rimer rimelig godt overens med Jebsen ja. Etter dette har han solgt 1,8 millioner til, altså ca. 2,6 mill. aksjer. Fortsatt kan det være litt å gå på dersom han overtegner, kanskje opptil 6-700K aksjer.
Forhåpentligvis stopper han der.
Jeg fatter ikke hvorfor funcom startet å dale ca 1 år før lego release og dalte helt frem til release ca. Var det en eller flere emisjoner kanskje i løpet av den perioden som ødela? Ser det var en knekk i november 2014 f.eks.
Evt at det var svikt i inntektene og markedet ikke hadd tro på Lego spillet 
Ja helt siden release av tsw så hadde nok inntektene falt godt kvartal for kvartal. Men jeg husker det var masse hype på forumene og teorien her omkring er jo at kursen skal opp i opptrapping til nye releases. Er det ikke derfor vi er her.
Det gikk en del ekstra kostnader i forbindelse med innblandingen av økokrim? Og legospillet var vel ikke akkurat noe noen hadde tro på. Jeg fulgte ikke med i den perioden, så jeg kan egentlig ikke uttale meg.
Spillet ble først lansert til PC oktober 2014, så fallet kom da av det ikke levde opp til forventningene. CEO og CFO trakk seg også denne perioden.
Ah det var soft release et år i forveien ja? Ser det står noe sånn på wiki…
Jeg har bestilt liste men det ble noe kuk så jeg får den ikke før over helga 
Fordi LMO betaen startet i juni 2014 og den var ikke noen suksess.
Noe å ha i bakhodet når CE går i early access. Det er førsteinntrykket som teller.
Ok, men da har vi ca 2x i 2008, ca 3x i 2012, ca 3x i 2014, og oppgangene starter ca et halvår i forveien.
Noen som har tall på hvor mye ESO solgte idag?
861 k solgte og kjøpte jo også 346 k !
vis jeg ikke er helt på bær tur. er så og si ny innen aksjer !
Hadde vert hyggelig om det kom en større aktør som laster seg opp til en langsiktig eierandel og en stor prosent.
Tipper Jebsen ettervert ønsker seg en mindre prosent av eierskapet.
Har ikke solgt det eg har, men ønsker likevel kursen ned noe, da ville det passet fint om eso fortsetter å selge ut som Dei har gjort siste dagene
Jeg har kjøpt denne uken, så mandag blir nok en fin dag å kjøpe for dere kjipinger som ikke vil betale godt for en super aksje! 
Når er siste dag for tegning ?
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=405431
Man kan benytte seg av tegningsrettene fram til mandag om en uke:
Subscription period: 05.07.2016 - 08.08.2016
Funcom TR er listet til torsdag:
Listing period: 05.07.2016 - 04.08.2016