Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

@olepederk er du fremdeles ute?

Hva er greien med at kjøp/salg “bytter plass”?

Gratulerer folkens! Føler det er dette rallyet man har ventet på siden sommeren. Morsomt å se resultatet av alle diskusjonene rundt kursutviklingen og snakket om konverteringen. Vel fortjent.

3 Likes

:oncoming_taxi:

Svært svært spent på hvor vi slutter i dag og hvordan neste uke blir…!!! Går litt fort i svingene nå… Men sitter uansett med videre nå lasta til RIPA

4 Likes

Hva er market cap på 2 og 3 kroner egentlig?

Gøy å se at tålmodighet betaler seg for de som har sittet inne lenge.

Gode gamle Funcom er tilbake

Takk for det :slight_smile:

1 Like

Så fint at jeg tok gevinst igår :cry::sob:

2 Likes

Han falt i baisebingen

5 Likes

@Jan Din verdifulle innsikt er etterlyst!

Det gjorde jeg også, gråter ikke for det… Cash i banken - nå skal jeg se an hva som skjer med kursen i dag. Tviler på at den løper noe særlig mer. Selv om jeg må si jeg ble overasket over at vi nådde 2.3X før neste uke.,

1 Like

Sogte en tradepost.
Er fullastet nå. Men nå har jo kursen gått ned etter hver video så frister nesten å selge litt til for å evt kjøpe inn om en uke. RSI er jo skyhøy i tilegg…

Kunne vel ikke truffet bedre med med inngangen min! Bare synd jeg ikke har like mange aksjer som sist. Svarte at jeg solgte alt etter grise emisjonen, skulle bare lagt de i skuffene. Jaja dette er jo artig, hvor langt skal vi opp i dag?

Kalle

man blir aldri fornøyd med aksjer kalle. skulle alltid hatt mer… alltid sånn hihi… tenker på det nesten hver time selv med aksjene mine som går bra

2 Likes

Dages slogan

NEVER UNDERESTIMATE THE FUNCOM HYPE

6 Likes

Men i h… fikk ikke tid å sjekke børsen før nå. Og så står kursen i 2.43. Jeg tror jeg nesten må logge av oftere altså… Jezus!

7 Likes

Nei stikker til.lunch… pleier å.roe seg og falle litt tilbake nå et par timer

:slight_smile:

1 Like

Solgte 11k på 2.44, men hele ordren ble ikke solgt. Så jeg flyttet ned til 2.37 og solgte 29k til der. Har nå 160k igjen.

5 Likes

Tømt meg for aksjer av verdi 100 000 ca to dager på rad og står fortsatt med Funcom aksjer for nesten 400 000. Liker å holde meg rundt der.

rt 2.40-2.42.

Skal i møter resten av dagen nå og har lagt ut siste salgsordrene på 2.58 og 2.98. Går kursen så langt opp uten ytterligere nyheter så sier jeg takk for meg frem til vi får noe mer håndfast.

4 Likes