Fortsetter diskusjonen rundt Funcom her i ny tråd med samme navn. 2016 versjonen hadde ca 7900 kommentarer i 2016. Lurer på hvor mange det blir i år?
Satser på en aldri så liten økning. Neste måneden nå blir hyper spennende å følge kursen. Dag for dag tror jeg det kan skje mye. Håper på noen gode triggere og at vi får se en fin oppgang fremover.
Sperreposter flyttet til 2kr?
Tror dere det blir noe action her? Kl 1330 i dag.
Hmm… skjønner ikke helt hva dette er?
Ikke godt å si. Får håpe det stemmer, men har mine tvil.
Jeg tipper Bølgen av Streamers og Youtubers som får vise Ce før launch starter ganske snart. Det vil passe veldig godt inn i PR biten dems. Og streamers som får prøve ting før launch er nesten alltid positive
Men 15subs… på den kontoen… Håper de finner noen større
Det så jo ikke jalla ut…
Kan være han bare kjører “live” fra streamen som var eller noe sånt, og at det er navngitt på denne måten for å skaffe han views.
FUNCOM
Høy: 1.75
Lav: 1.65
Slutt: 1.69
Jeg fikk ikke fulgt med på handelen i dag men ser ikke at den har vært så høyt som 1.75 i dagchartet?
Joda, PAS tok litt på 1.75
plutselig mange i the secret world ikveld… noe spesielt?
Antall steam installasjoner har jo økt med ca 100.000 eller 30-35% fra januar til desember 2016. Så man kan jo anta at flere av disse spiller nå.
Salget avsluttes i morgen. Tipper folk benytter seg av sjansen.
Kan også være humble bundle folk som har vært treige med å installere.
AO ? Kommer det før helgen mon tro? Er det noe oversikt av det spillets eigere PR i dag? Forventes det salg ala The park/H&S?
Tipper AO får gunstig pris i utganspunktet, 10usd eller deromkring.