Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Fortsetter diskusjonen rundt Funcom her i ny tråd med samme navn. 2016 versjonen hadde ca 7900 kommentarer i 2016. Lurer på hvor mange det blir i år?

10 Likes

Satser på en aldri så liten økning. Neste måneden nå blir hyper spennende å følge kursen. Dag for dag tror jeg det kan skje mye. Håper på noen gode triggere og at vi får se en fin oppgang fremover.

5 Likes

Sperreposter flyttet til 2kr?

Tror dere det blir noe action her? Kl 1330 i dag.

4 Likes

Hmm… skjønner ikke helt hva dette er?

Ikke godt å si. Får håpe det stemmer, men har mine tvil.

Jeg tipper Bølgen av Streamers og Youtubers som får vise Ce før launch starter ganske snart. Det vil passe veldig godt inn i PR biten dems. Og streamers som får prøve ting før launch er nesten alltid positive :wink:

1 Like

Men 15subs… på den kontoen… Håper de finner noen større :smiley:

https://reedom.community.tm/threads/wazgamez-and-wazzap-production-live-in-the-building.217481/

1 Like

Det så jo ikke jalla ut…

1 Like

Kan være han bare kjører “live” fra streamen som var eller noe sånt, og at det er navngitt på denne måten for å skaffe han views.

2 Likes

FUNCOM

Høy: 1.75
Lav: 1.65
Slutt: 1.69

Jeg fikk ikke fulgt med på handelen i dag men ser ikke at den har vært så høyt som 1.75 i dagchartet?

Joda, PAS tok litt på 1.75 :slight_smile:

4 Likes

Takk @Morti - ser det bare ikke i dagchartet i Nordnet… :wink:

plutselig mange i the secret world ikveld… noe spesielt?

Antall steam installasjoner har jo økt med ca 100.000 eller 30-35% fra januar til desember 2016. Så man kan jo anta at flere av disse spiller nå.

Salget avsluttes i morgen. Tipper folk benytter seg av sjansen.

1 Like

Kan også være humble bundle folk som har vært treige med å installere.

1 Like

AO ? Kommer det før helgen mon tro? Er det noe oversikt av det spillets eigere PR i dag? Forventes det salg ala The park/H&S?

1 Like

Tipper AO får gunstig pris i utganspunktet, 10usd eller deromkring.