Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Er da nok av analyse materialet å ta tak i. PRestigo sin analyse er faktisk veldig god. Minuset er at den er skrevet under falsk navn. Finnes også utrolig mye bra materialet her inne. En analyse i seg selv drar ikke kursen. Kun “smartinger” stoler blindt på en analyse.

Det er nok å se på analysene til de forskjellige meglerhus det, hvor mye avkastning har de ila av ett år på sine porteføljer? Ikke rare greiene på de fleste, og disse er “proffe”.

Hvis noen lurte så er steamspy litt off med youtube wiews på 1,3 mill.
Videoer med Conan exiles i tittelen har til sammen over 40 mill wiews. (Hvis ikke jeg har gjort noen store regnetabber)
Dette er uten pewdie sine videoer.

Jeg selger ikke en dritt :smile:

Edit: Sitter med snitt på 3.27, så får bare være tålmodig og evt trade opp under 4kr.

BTW, liker forumet, og lurer på hvorfor jeg ikke har vært innom før. Insider soon.

2 Likes

jeg handler via DnB nettbank,men har litt trøbbel med RT

RT 3.41 - nå 3.33.

Piratos droppet oss fra 3.41 til 3.30ish på sekunder

Rettet for deg :slight_smile:

3 Likes

Jeg handler også der, men registrerte en konto hos Nordnet. Der får du gratis RT

Haha! Er jo ikke en sunn aksje. Er ikke mange aksjer som har de svingningene som er her. Usikkerheten til de som kjøper aksjer for første gang gjør jo sitt til at aksjen svinger så mye.

1 Like

Mengden amatører og tradere er jo helt ekstremt i Funcom. Det er en langsiktig eier, resten trader nok aksjene minst en gang i året.

3 Likes

Mongol General: Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
Mongol: The open steppe, fleet horse, falcons at your wrist, and the wind in your hair.
Mongol General: Wrong! Conan!

10 Likes

Takk skal du ha, Celestar fekk opna konto i Nordnett. Lasta litt mer satser på en fin oppgang nå.

1 Like

Spørsmål:
INT var de som knekte kursen med ca 5 millioner aksjer ut intradag var det vel? Kan det være de står for inndekking alene? De har begynt å kjøpe bra nå? MSI er den som har lånt ut samme antall

INT dumpa 5 mill den 28.02 - det var meldt 1 mill short den 1.

MEN, kan dei ha lurt dette til på eit anna vis? altså ved ein slags swap-avtale i swappen? Inswaption?

hahaha, alle vil ikke opp gitt

5 Likes

Takk til E24 som fikk meg til å kjøpe i intervallet 3,06-3,22​:+1::clap:

2 Likes

Noen som er med på å legge inn kjøp på et antall aksjer på avtalt tidspunkt? :sunglasses:

1 Like

omsetning på 15 mill siste 15 min. Voksent.

Fikk bort sperra på 3,50 før den falt som en stein igjen :stuck_out_tongue_closed_eyes: