Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Mistenker at det er en del svenske tradere inn i denne aksjen nå som bruker NON

1 Like

Godt hjulpet av Finansavisen i dag…

Hmmm? we gotz fooled?

1 Like

Samme antall. Kan det være de har en “pool” de opererer med og jøgler som de vil fremtil de skal dekkeinn og levere tilbake?

1 Like

Dagens tall viser ikke før imorgen. Dette er fredags tallene. De må ikke melde inn endringer før etter stengetid idag og da vises dem imorgen etter 1530.

Tror det var en del som tenkte at de dekket inn på fredag. Egentlig positivt at det ikke er dekket inn.

1 Like

er jo i grunn positivt at de ikke gjord det på fredag, for da har de mer igjen å dekke inn enn vi trodde :slight_smile:

1 Like

Forklarer jo hvorfor det ble bestilt drittpakke hos FA.

6 Likes

Men nå begynner det vel å nærme seg ein situasjon der det kan bli stygt å være shorter? Sjølv på “kun” 5 mill aksjer?

Gi nå den mannen en Oskar da! :smile:

Vi får støtte oss på at de fortsetter å levere som til nå med CE og at de faktisk klarer andre titler på samme /en måte, frem til det motsatte er bevist.

E24: nevner ikkje 10% oppgang, 4,8% nedgang derimot!

8 Likes

Siste nytt frå conandevtracker.com

“Hey! Got busy with training up some new guys, so sorry for the super delayed response.”

Meir mannekraft kara!

2 Likes

De nyhetskriftene der kan brenne.

Ser at Bagger er aktiv på Facebook også nå:

“Ikke ta for gitt at Hegnar redaksjonen forstår hva en Total Return Swap er. Hedge fondet Reneaissance Technology (https://www.bloomberg.com/news/articles/2016-11-21/how-renaissance-s-medallion-fund-became-finance-s-blackest-box ) tok Long posisjon på 4.22 NOK pr aksje med 12,7 mill aksjer. RT er det andre beste hedgefond i verden regnet etter avkastning, 290 PhDs i RT tenker Funcom = oppgang. Rart at det ikke er nyhetsverdig. Men at et low performer fond som Oxford (80 ansatte) tar en short som ikke er større enn noe jeg selv kunne fått til… Det er nyhetsverdig det. Finansavisen er ganske god… Til å tenne opp i peisen med.”

11 Likes

Jeg har hatt lørdagsabonnement på Finansavisen, kjekt å ha til frokosten.
Hvis avisen kommer da, og den har vel i snitt kommet annen hver lørdag…
Nå har jeg omsider fått igjennom oppsigelsen…
Ikke pokker om jeg skal sponse den blekka mer!

9 Likes

Hehe, sa opp FA for en tid tilbake, kjøper heller paprirutgaven dersom fremsiden ser interessant ut.
Eg synst den blefir dyr, samtidig har eg flere ganger tiltatt meg nyttig i informasjon, men samme informasjon erstort sett tilgjengelig også andre steder.
Men du fikk vel avisen elektronisk i tillegg til papirutgaven ?

2 Likes

Jeg kjøper alltid Finansavisen på lørdag, men det er pga Motor-bilaget. Et lite paradoks at motorjournalistene er best i en finansavis.

2 Likes

Jeg fikk elektronisk når papirutgaven uteble, men jeg liker best å lese papiravis…
Samme med regionsavisen, leser mye overskrifter på nett, mindre lengre artikler…

1 Like