Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

LIVE NÅ.

forresten ser dere her play our games med alle spillene du kan kjøpe. Etc. Fordelen med hvert nye spill er at alle får oppmerksomhet. For “evig” tid.

1 Like

Check out Borat 2017 :slight_smile:

7 Likes

Ha en Fun helg. :slight_smile:

1 Like

Borat og gjengen

2 Likes

Agartha ser ut som et kulere sted å henge

2 Likes

Bull ?..

Jeg har ikke spilt TSW på årevis, men får lyst på prøve det på nytt nå. Og med F2P så vil nok spillertallene være høye uansett. Så blir spørsmålet hvor mange som bruker penger. Men det viktigste først nå er at det kommer inn mange spillere. Jeg tror det blir mange allerede under prelanseringen fra Funcom direkte, men at det vil ta av enda mer når det kommer på Steam. Som F2P spill er TSW topp klasse tror jeg.

4 Likes

Solgte meg forresten ut på 2.51 idag :wink: etter å ha gått inn på 2.45 igår :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: LITEN tålmodighet med Funcom merker jeg!

5 Likes

Du är nöjd med 6 öre… andra väntar till minst Q1 2018 :slight_smile:

3 Likes

Ja sånn er det når man nesten må gå med bleier :joy::joy::joy:

Fikk TSW i gave for noen år tilbake, ligger fortsatt i plastikken, har aldri prøvd spillet, men må si det ligner utrolig mye på AO :stuck_out_tongue:

Hva sa jeg for 1 år siden? Battlegrounds vinner kampen! :wink:

Ingen tvil om at Battlegrounds har avlivet alle andre king of the hill spill og når de får zombiemod dør nok siste rest av dayz også. dog usikker hva det har med funcom å gjøre. De lager hverken king of the hill eller zombi spill.

Vad kommer du att säga om ett år :wink:

Hvis utvikler av battlegrounds vil, så vil de nok selge mangegangen av Conan Exiles over tid. Mer tiltalende spillsjanger for flere.

And so? Det er jo en helt annen type spill. Hvorfor blander vi kortene her?

2 Likes

Det ser man vem som äger… :wink: efter inlägg.

1 Like

Interresant , fra ca 1:50 ! Psykologien i markedet ! Spesielt gjennomlysende i Funcom til tider :sweat_smile:

2 Likes
1 Like

Ganske komisk at samme avis som ansetter Thor Christian Jensen trykker en sånn sak.

1 Like